Voordat ik het wist, liep ik elke week de lokale paden en al snel bevond ik me op de top van Santiago Peak (met Dave), een berg die ik in de verte kan Nike Air Max 90 Hombre Negras zien vanaf de achtertuin van mijn huis. Hij had gelijk - ik was verliefd. Mijn hardlooptempo deed er niet meer toe als ik de paden raakte; Ik merkte dat ik genoot van de momenten, het landschap, de kameraadschap op de paden ... Ik merkte dat ik "losliet".
Ik wilde deze ervaring met anderen delen en Nike Air Max Jewell Damen wat is een betere manier om dat te doen dan een trailrunning-trainingsprogramma in de winkel te starten! Ik beschouwde mezelf nog steeds als een "nieuwe" trailrunner, dus ik had een paar twijfels of ik het kon laten gebeuren. We hadden een solide community van hardlopers in de winkel opgebouwd door middel van onze wekelijkse funruns, demo-runs van leveranciers, enz., Maar we moesten nog een succesvol trainingsprogramma hebben. Ik bracht het idee naar een paar dames die consequent opdoken in onze winkelruns ... ze deden mee. Ze gaven uiting aan hun interesse in trailrunning, maar ook aan de angst en bezorgdheid die ze hadden om alleen op pad te gaan. Blijkbaar waren ze niet de enige, want na een maand reclame maken voor het programma, kwamen we terecht bij een groep dames die klaar waren om te trainen voor hun eerste trailrace, Nike Air Max Thea Herren een 15K in september.
Rondrennen op een tennisbaan kan je voeten warm en bezweet maken. Het kiezen van een paar lichtgewicht, ademende, goed geventileerde tennisschoenen kan een groot verschil maken. Hier zijn drie van de meest ademende, nieuwe tennisschoenen die momenteel op de markt zijn.
K-Swiss heeft meer aandacht besteed aan het ademend en comfortabel maken van hun schoenen, en deze nieuwe Bigshot Light 2.5's zijn nog beter ademend en sneller.
Het bovenwerk heeft een Flow Cool-systeem waardoor ze beter ademen, maar ook het vocht door de hele schoen beheersen. Combineer dit met de Dri-Lex vochtafvoerende voering en de voeten blijven langer comfortabel.
Vind extreme ventilatie met de adidas ClimaCool-ventilatie die de lichaamstemperatuur in belangrijke gebieden helpt reguleren en zweet helpt verdampen. Bovendien heeft Nike Air Max 1 Pánské adidas deze gemaakt met een semi-dekkend ontwerp voor nog betere ventilatie.
Bekijk de adidas ClimaCool Rally Comp voor heren en de adidas ClimaCool Rally Comp voor dames ->
Als je van de klassieke Prince T10 hield, zul je de Prince T22 geweldig vinden. Naast de superieure duurzaamheid, demping en langdurige ondersteuning, heeft de T22 verbeterde ventilatie dankzij een air mesh kwartier, vamp en tong.
Ik ging niet bloggen terwijl ik op vakantie was, maar deze omelet was te lekker om niet te doen. Avocado, spinazie, een beetje mozzarella en tomaat. Samen met wat fruit, een stuk spek en een paar aardappelen. Ik was letterlijk halverwege en zei: 'Wacht! Wacht! Ik ga dit bloggen! "
Het verlies van Nadal bij de French Open was niet bepaald een verrassing, maar het was nog steeds een schok toen de negenvoudig kampioen in de Nike Air Pegasus 83 Herren kwartfinales stuiterde na een zachtmoedig, straight sets verlies voor Djokovic. Zijn grasveldresultaten zijn gemengd; hij won een klein toernooi in Stuttgart en verloor daarna in de eerste ronde bij Queen's Club. Nadal is sinds 2011 de vierde ronde op Wimbledon niet gepasseerd en hij komt op de tiende plaats van de wereld - zijn laagste ranking sinds 18 april 2005. Dat betekent wel dat hij veilig is van de top vier zaden tot de kwartfinales waar hij mogelijk ontmoet Andy Murray. Het resultaat voor Nadal is dat hij de rest van het jaar heel weinig punten heeft om te verdedigen, dus vrijwel elke wedstrijd die hij wint, zou zijn puntentotaal en zijn ranking moeten helpen verbeteren.