Det er nemt at komme med et koncept til et logo-design, men hvis du ikke faktisk Nike Air Max 1 Damen arbejder p? at tr?kke noget ud og forestille dig, Nike Air Max 98 Mujer hvordan det faktisk kan se ud, ved du aldrig, Nike Air Max Plus Tn Mujer hvilket slutresultat du m?tte f?. Men du er i den kreative proces og arbejder p? at komme med et par egne idéer til logoet og derefter sende dem videre til dit logo designteam, dette vil hj?lpe med den overordnede kreative designproces og give mulighed for meget bedre slutresultat.
3. Kend dit publikum.
N?r du designer et logo til dit brand eller din virksomhed, er det vigtigt at altid t?nke p? dit publikum, og hvordan kunderne vil se det i l?bet af din virksomheds levetid. Er dit logo noget, som de vil se, vil have vist p? deres produkter, og ogs? noget, de kan forholde sig til? S?rg for at stille dig selv alle disse sp?rgsm?l, og du er ogs? velkommen til at studere alle sp?rgsm?l fra dit publikum.
4. G?r designet alsidigt.
Dit logo-design Adidas Zx 700 Femme er noget, der vil v?re sammen med dig og Nike Air Max 2016 Femme din virksomhed i et stykke tid, s? du vil ?nske Nike Air Max Ltd Mujer dig at have et design, der ikke kun er alsidigt, men Nike Air Max 90 Mujer et, der varer i ?rene fremover. Fors?g at oprette et nyt logo, der ikke er baseret p? aktuelle tendenser, men i stedet et logo, der vil v?re tidens pr?ve.
5. Brug farver, der repr?senterer dit brand.
Hvilken type farver skal du bruge i dit logo-design? Hvis du ser p? nogle af de mest popul?re m?rker i verden i dag, gik der meget tid og kr?fter i de logofarver, de endte med at v?lge. For eksempel gik Target med et r?dt logo, som griber publikums opm?rksomhed. Starbucks gik med et gr?nt logo, der bringer en f?lelse af tillid og kolonne til virksomheden. Farver har mange forskellige betydninger, s? s?rg for at v?lge en, der vedr?rer dig og dit publikum.