Als we alleen uit de mode gaan, staan ??deze korte broeken bovenaan de lijst. Het gelijknamige bloemenpatroon is vrouwelijk, zacht en blijkbaar ook een symbool van schoonheid en intelligentie. Meer dan dat, de stof voelt licht aan (hij koelt goed af) en de korte broek heeft grote zakken om alles op te bergen, van een paar gels en autosleutels tot een smartphone.
INKnBURN beweert dat ze bestand zijn tegen schuren, maar zonder maandenlang testen zijn we niet helemaal bereid om dat als feit vast te leggen (hoewel tot nu toe onze testers melden dat de claim waar is). Als je Nike Air Max 200 Femme een paar koopt, reageer dan hieronder en laat het ons weten!
Er zijn een paar Adidas Zx Flux Uomo dingen waar ik meestal naar op zoek ben in korte broeken: comfort, een flatterende pasvorm en een zak waarin gemakkelijk een sleutel past.
Toen ik deze voor het eerst probeerde, leek de pasvorm goed. De brede tailleband, flatterende snit en lichte, rekbare stof maken de short zelfs aan de kleine kant comfortabel. De voering is een lichte, rekbare witte slip (ik ben niet groot op witte onderkleding, maar ze voelen zich tenminste goed!).
De zakken zijn anders dan alle hardloopshorts die ik ooit heb gedragen. Er zijn er twee die precies op de voorkant van het bekken vallen. Ze zitten lager en zijn breder dan de smalle zakken met tailleband van weleer. Ik was bang dat mijn sleutel me daar zou prikken, maar gelukkig kon ik het helemaal niet voelen.
Ik droeg ze Adidas Yeezy Boost 350 Uomo voor het eerst op een super hete dag, en ze hebben niet alleen de hittetest Nike Air Max 270 Femme] goed doorstaan, maar ze hebben me ook verschillende complimenten gegeven! Ook niet schuren en ze droogden snel. Ze rekken ook goed uit tijdens het hardlopen, wat leuk is omdat mijn buit ze vult. Maar als je tussen twee maten in zit, raad ik aan om naar boven te gaan. Al met al raad ik deze aan en ze zullen mijn reguliere rotatie halen.
Als ik de laatste bocht van mijn ochtendrun afrond, gaat mijn pas open en verpletter ik het bekende stuk singletrack terug naar de auto - het voelt alsof ik zweef. Mijn hart bonkt, het zweet druipt en ik druk op de finishknop op mijn GPS. De app draait een paar seconden rond en laadt vervolgens de resultaten: 12:48 / mi PR. Zeker weten.
Oké, misschien is hardlopen niet mijn sterkste kant. Mijn passen hebben zelfs de gratie van Nike Cortez Mens een gestrande zeeleeuw. Mijn knie?n kloppen tegen elkaar en mijn voeten klappen uit tot voorbij mijn heupen. Ik heb vijf knieoperaties gehad, en dat is te zien.
Bovendien hou ik ervan om te stoppen, wandelen of foto's te maken van mijn hondenhoofd wanneer het pad steil wordt. En soms, als ik moe of afgeleid ben, ga ik voor een "run" die eigenlijk meer lijkt op een wandeling. Onnodig te zeggen dat mijn Strava-account privé is.
Maar als ik met mijn hond over het pad loop (of loop), deuntjes tegen mijn oordopjes stoot, voel ik me geweldig. En voor mij is dat het mooie van hardlopen. Ik beweeg in welk tempo dan ook dat van nature komt en kom uiteindelijk waar ik heen ga. Het gaat niet om snelheid, afstand of racen. Ik ben blij om er gewoon uit te komen.