Mijn eerste bezoek aan Bears Ears was verwarrend, koud en uitdagend. Het kostte me verschillende reizen om me te ori?nteren, en uiteindelijk maakte ik deze plek tot mijn basiskamp als een kans Nike Air Max 90 Heren om me volledig onder te dompelen in de wilde ruimtes. Ik hou van de manier waarop het licht 's ochtends en' s avonds van de muren van de kloof danst, een hoek omdraait en een rotskunstpaneel hoog in een nis ziet, en stopt om een ??kleine kikker of hagedis te bewonderen tegen de gebarsten kleigrond, die uit de alpenbossen van Elk loopt Rijd naar de rode zandstenen muren van Dark Canyon en de manier waarop de Bears Ears zelf altijd ergens in de verte lijken te waken en dit geliefde gebied beschermen.
Ik ben doodsbang voor spreken in het openbaar. Dat omvatte het spreken op mijn eerste panel en dat omvat ook het stellen van vragen aan degenen die in een panel spreken.
Zodra ik een vraag in gedachten krijg, begint mijn hart te bonzen en beginnen mijn handpalmen te zweten. (Dit maakte het als verslaggever op persconferenties erg moeilijk. Adidas Zx Flux Uomo Meestal ging ik na de persconferentie naar de persoon toe als ik echt iets moest vragen.)
Dit weekend heb ik een sessie bijgewoond over bloggerverantwoordelijkheid bij Fitbloggin '. (Mijn samenvatting hier, transcript hier.) Ik heb nog veel meer te zeggen over de verantwoordelijkheid van bloggers waarover ik later in de week zal posten, maar tijdens het panel vroeg ik dit:
"Hoi! Mijn naam is Theodora en ik blog op Losing Weight in the City. Ik verloor 50 pond en veranderde mijn leven, en ik krijg veel vragen van lezers die willen weten hoe ze hetzelfde kunnen doen. Ik ben altijd bang om de vraag te beantwoorden, omdat ik weet dat iedereen anders is, en ik wil niet het verkeerde zeggen, maar ik wil ze toch helpen. Hoe moet ik dit beantwoorden? '
Ik veegde mijn zweterige handpalmen af ??aan mijn jurk en ging weer zitten. De Nike Air Max Zero Femme panelleden antwoordden dat ik moest antwoorden met wat ik deed en zei dat het voor mij werkte, maar misschien niet voor iedereen.
Aan het einde van de sessie kwam een ??vrouw naar me toe en zei:
'Ik had nooit kunnen vermoeden dat je vijftig kilo bent afgevallen. Je ziet er gewoon uit als een jong, blond, mager meisje. '
Omdat mijn gewichtsverlies zo recent is en afvallen in de stad tegenwoordig zo'n groot deel van mijn identiteit is, vergeet ik dat het niet duidelijk is dat ik 50 kilo ben afgevallen. Dat ik het niet op mijn mouw of op mijn gezicht draag. Als je gewoon naar me kijkt, ik denk dat ik er gewoon uitzie als een fit (sorry, ik zal mezelf nooit mager noemen), jong blond meisje.
Je ziet de jaren niet dat ik met mijn gewicht worstelde. Het bloed, het zweet en de tranen stopte ik om 50 pond te verliezen. Hoe ik nog steeds veel Nike Air Max Command Womens nadenk over mijn eten en sporten, zodat ik het gewicht kan behouden dat ik nu ben. Ik zou bijna willen dat het iets is dat ik op mijn gezicht zou kunnen dragen - indien nodig. Ik zou het inschakelen voor diegenen die het nodig hadden, die moesten weten dat ik het ook moeilijk had, maar ik deed het, en zij konden het ook, en ik zou het uitschakelen als een schattige jongen tegen me sprak. Hij hoeft niet te weten dat ik ooit 50 pond meer woog dan nu, toch?