Meest recent bij UTMB verliep haar race niet zoals ze had verwacht. Ze overwoog te stoppen omdat ze er niet van genoot en toen besloot ze om wat dan ook af te maken. 'Het drong langzaam tot me door terwijl ik me voortbewoog dat het vasthouden aan iets Adidas Superstar Mujer en het doorzien, ook al is het niet zoals je had verwacht, zeer de moeite waard kan zijn. Toegewijd aan de sleur ... Ik zie het als gelukkig en ontspannend in waar je nu in je leven bent en je daaraan committeert. Dingen veranderen, dingen kunnen verbeteren, jij kunt verbeteren en dingen kunnen beter. '
We hebben allemaal negatieve gedachten, maar we kunnen niet toestaan ??dat ze onze race overnemen. We moeten ons blijven concentreren op hoe we naar de finish gaan. Er zit een diepe kracht in Clare en in ons allemaal. Het is daar op dat ene moment waarop "ik wil stoppen", verandert in "ik ga dit doen".
'Ik hou het simpel. Ik heb een strikt in- en uitkloksysteem. ' - Karina
De drukte van het moderne leven heeft ons allemaal overweldigd en verlangt naar de troost van eenvoud. Om haar doelen te bereiken, houdt Karina vast aan Nike Air Vapormax Uomo bruikbaarheid en eenvoud. 'Ik hou het simpel. Ik heb een strikt in- en uitkloksysteem. Ik stap uit mijn auto, doe de deur op slot en ga. ' Karina weet dat de bergen de plek voor haar is. In tegenstelling tot veel 25-jarigen is Karina niet ge?nteresseerd in feesten, daten of scrollen door Tinder. Sterker nog, ze bekent dat ze er gewoon niet goed in is. Waar ze goed in is, is open berglopen. Hoewel het op een donkere en ijskoude avond naar een bergloop gaat, is het niet altijd haar of ons aantrekkelijk, we streven er allemaal naar het plan te volgen dat we onszelf hebben opgesteld en onze weg te vinden naar onze doelen.
Zoals de meeste succesvolle vrouwen, is Sarah een planner. Ze past haar opleiding aan rond haar drukke werkschema. “Doordeweeks kan het krap zijn. Er zijn net genoeg uren per dag om te werken - slapen - eten - rennen. Nike Cortez Homme ” Maar in het weekend plaatst ze eerst hardlopen en richt ze zich in haar training op haar langetermijnplan. "Als het een training is die ik echt niet leuk vind, probeer ik mezelf eraan te herinneren waarom ik het doe - ik denk na over mijn langetermijndoelen en hoe dit uitwerken een andere belangrijke stap op de reis is." Haar opofferingen zijn de moeite waard geweest en ze heeft bewezen dat we uit onze training halen wat we erin stoppen. Binnen twee jaar na haar eerste trailrun is ze nu een van de beste podiumklimmers van Ierland.
We multi-tasken als een gek en proberen alles uit onze tijd te halen wat we kunnen. We zijn er allemaal geweest en moesten kiezen tussen een race en een recital. Als vrouwen zetten we vaak anderen op de eerste plaats en als we dat niet doen, voelen we ons schuldig. Is dit instinctief of het gevolg van Nike Air Zoom Pegasus 33 Dames maatschappelijke druk? Misschien een beetje van beide, maar wat als we onszelf zouden toelaten zonder schuldgevoelens? Misschien zou deze toewijding juist de mensen helpen waarvan we denken dat het pijn doet. Het zou hen kunnen laten zien dat ook zij hun dromen met Nike Air Force 1 Womens toewijding en toewijding kunnen verwezenlijken. Laten we elkaar niet beoordelen voor het brengen van offers, maar laten we onze zusters applaudisseren voor het proberen. We hoeven niet alles zelf te doen, onze partners, onze families en vrienden kunnen tussenbeide komen en ons steunen, maar we moeten ons wel voor onszelf inzetten als we geweldige dingen willen bereiken.
Er zijn tijden geweest dat Gail en Clare hun doelen voorop moesten stellen. Het is deze toewijding aan hun doelen die hun succes heeft gedreven. Ze delen allebei de gezinsverantwoordelijkheden met hun Nike Air Zoom Pegasus 36 Hombre echtgenoten. Gail legt uit hoe haar familie ervoor zorgt dat het werkt. "Ik heb altijd het gevoel gehad dat als een van ons er eenmaal is bij het toneelstuk, of welke activiteit dan ook, er voldoende voor de kinderen wordt gezorgd in termen van hun behoeften. Ze hebben Nike Air Max 90 Donna gezegd: 'Ach, ben je er niet?', Maar ik leg uit dat ik moet trainen of racen of wat het ook is, omdat het erg belangrijk voor me is en ze weten dat en accepteren het. "
Meest recentelijk in de dagen voordat UTMB Clare's oudste dochter naar de middelbare school ging. 'Ik was daar voor de eerste en tweede dag, en op de derde dag wuifde ik haar' s ochtends weg, raakte het vliegveld en was zes nachten weg. Ik vertelde haar dat ik ging omdat ik wist dat zij het meisje zou zijn dat helemaal in orde zou zijn. Ik denk zelfs dat het goed voor haar was, omdat ze er gewoon mee door moest gaan. '