Ik werd een paar weken geleden gevraagd om deel te nemen aan een Collaboration-fotoshoot die wordt georganiseerd door de Narbethong Hall-commissie. Nicole van Nics Button Buds nam de leiding van het team om ons de hal te laten zien. Al zijn mooie faciliteiten maken het een perfecte locatie voor huwelijksceremonies en als ontvangstlocatie. Nadat de bosbranden in 2009 het oorspronkelijke stadhuis verwoestten, was het ook voor een groot doel om aan boord te gaan.
Ik hou van samenwerken en nieuwe mensen ontmoeten in vergelijkbare bedrijven. En niet elk onderdeel van een fotoshoot hoeven te organiseren, neemt de druk weg. Zelfs als het betekent dat ik een stapje terug moet doen en de shoot moet laten doorgaan zonder dat ik de leiding heb, wat eigenlijk heel moeilijk Robes de Mariée Luxe is.
De dag begon om 10.00 uur (hou van de begintijd van het land) met haar en make-up. Daarna begonnen met het maken van enkele avondfoto's in de zithoek voor het vuur, aangezien het ongeveer 5 graden was, was het ook een goede plek om op te warmen.
Trouwjurken uitgelicht
Poppy droeg onze Sparkling gold jurk voor de eerste foto en de jurk is verkrijgbaar in goud, zilver of brons. Foto's in de stijl van de volgende aankomst in de Teneille-jurk. Uit de auto's stappen en een paar zijopnames van de bruid en bruidegom zodra de zon besloot te gaan schijnen.
De volgende jurk die ik droeg was mijn nieuwe favoriete stijl, de Georgie trouwjurk. Een combinatie van latte en ivoor van stoffen die iedereen graag wilde zien en die niet teleurstelde, wat denk je?

Voordat ik mijn jurk vond, verwachtte mijn moeder dat ik er een moest laten Formal Dresses maken vanwege mijn handicap, het gebruik van een rolstoel en mijn algehele korte gestalte. Gelukkig kon ik vrij snel een jurk krijgen die aan mijn behoeften voldeed - en tegen een zeer betaalbare prijs. Dit was een enorme opluchting, omdat ik vermoedde dat het bestellen van een op maat gemaakte jurk mijn budget zou hebben gebroken.

"Het is erg duur", bevestigt Davids. Gelukkig "met alle verschillende stijlen en stoffen die we bij David’s Bridal hebben, kunnen we elke bruid huisvesten. We doen niets op maat, maar we kunnen (de jurk) aanpassen zodat deze goed past. "

"Er is hier bij David’s Bridal geen jurk waarvan ik denk dat deze niet kan worden aangepast om een ??bruid in een rolstoel te huisvesten", voegt Conley-Letts toe.

Sommige bruiden kunnen echter nog steeds het gevoel hebben dat wat er uit de kast komt, gewoon niet bij Bridesmaid Dresses hen past. Een jurk op maat laten maken hangt af van de grootte en vorm van de bruid. Als ze om wat voor reden dan ook (gewicht, lichaamsvorm, etc.) geen jurk kan vinden die er goed uitziet als ze in de stoel zit, dan is gewoonte de juiste keuze. Of als ze bijvoorbeeld erg volborstig en heel klein is, dan kunnen de jurken haar misschien overweldigen als ze zit. " Schwab zegt en voegt eraan toe: 'Ik denk dat er zoveel bruiloftstijlen beschikbaar zijn dat ze iets uit de kast zou moeten kunnen vinden als ze zich aan het advies houdt. Maar als een bruid haar hart heeft gezet op iets dat ze niet kan vinden, zou de gewoonte werken. "

Crawford wees er ook op dat tweedelige jurken vrij moeilijk te vinden zijn en mogelijk op maat moeten worden gemaakt, vooral als de bruid een specifieke stijl wil.

Houd in gedachten: “als je deze route aflegt, moet je heel specifiek zijn. Er zijn ook veel aanpassingen nodig, en je zult op de hoogte moeten blijven van het proces ', zegt Silver, en voegt eraan toe:' Vraag om voorbeelden van de andere jurken die de ontwerper heeft gemaakt om er zeker van te zijn dat ze bij je stijl passen. '

Als je eenmaal 'ja' tegen de jurk hebt gezegd, moet je met een naaister het passen plannen om er zeker van te zijn dat de jurk op jou is afgestemd.

"We raden alleen aan dat als er een speciale basis is die je onder de jurk moet dragen, die mee te nemen of speciale schoenen of wat je ook nodig hebt dat we niet kunnen bieden ... zodat je kunt zien hoe de jurk eruit ziet," Davids zegt.

Op je trouwdag wil je eruit zien als je 'beste zelf', zegt Schwab. “Ik hou van zacht, natuurlijk uitziend haar - niet van een up-do dat je nog nooit eerder hebt gedragen. Make-up moet zacht en klassiek zijn. Als de trend is voor sprankelende schaduw, draag dan zachte neutrale kleuren, want in de toekomst zal sprankeling er gedateerd uitzien. "

Ook “mijn advies voor alle bruiden is om weken voor de bruiloft haar en make-up te laten doen om er zeker van te zijn dat je de juiste persoon hebt en je op je gemak voelt. De trouwdag is niet de dag om een ??nieuw kapsel of nieuwe make-up te proberen, ”waarschuwt Schwab. En “nagels moeten er natuurlijk uitzien, niet felrood of met een patroon, versierde nagellak. Nogmaals, (dat is) te trendy. "

Als het op accessoires aankomt: “Ik hou van simpele sieraden, niets trendy. Ik ben geen fan van grote hoofddeksels, vooral niet voor een bruid in een stoel met een elegante jurk in Kennedy-stijl. Simpel is altijd beter, ”voegt Schwab toe.

En vergeet niet om schoenen te kopen! Schwab beveelt flats of mooie satijnen pumps aan.