Leah S Designs ontwerpt nu trouwjurken in zwart, blush roze, latte en champagne. Leah houdt nu van gekleurde jurken, na 14 jaar jurken in wit en ivoor te hebben gemaakt. We spraken met haar om meer te weten te komen over de prachtige gekleurde jurken die momenteel beschikbaar zijn op haar website.

Leah begon ongeveer twee jaar geleden met het verwerken van kleur in de trouwjurken bij prom dresses Leah S Designs, te beginnen met een volledig paarse jurk. Nu is haar gekleurde assortiment uitgebreid tot meer dan 10 verschillende stijlen! Als je je bruiloft een uniek tintje wilt geven, ga dan met een vleugje kleur in je outfit. Leah gelooft dat champagne met ivoor een bijzonder couture-look en feel heeft.

Leah houdt van het spotten van trends van Amerikaanse ontwerpers en het opnemen van de feedback van haar klanten, wat haar ertoe bracht eindelijk kleur toe te voegen aan haar modelabel. Ze volgt coutouristen op Instagram en merkte dat er veel ‘ivoorkant over latte’ gaande was, deed inspiratie op en cre?erde de Georgie en Katherine trouwjurken in die twee tinten.

“Als ontwerper leer je heel snel welke kleuren veilig te gebruiken zijn. Met neutrale kleuren kun je niet fout gaan - de blush of roze trouwjurken hebben bijvoorbeeld L?nga Festkl?nningar de kracht om een ??koele huidskleur op te warmen. De latte kan ervoor zorgen dat je er bruiner uitziet en de champagne kan je huidskleur egaliseren als je aan de donkere kant bent. "

In de meeste gevallen ziet een lange jurk er eleganter uit bij een bruid die een rolstoel gebruikt, zegt Schwab. "Hoe minder van de stoel dat laat zien, hoe meer de bruid centraal staat, zoals het hoort."

Ook: “Ik denk dat als je creatief wilde zijn, je zelfs een soort witte hoes voor de stoel zou kunnen hebben. Ik heb dit nog nooit gezien, maar het zou iets speciaals en moois zijn. "

Een stuk of twee?

Crawford wijst erop dat sommige trouwjurken in twee delen bestaan, namelijk een rok en een top. Meestal zijn deze jurken veel minder omvangrijk en gemakkelijker aan te trekken. "Als je de kleur consistent houdt, kun je niet zien dat het om twee Robes de Soirée Bruxelles delen gaat. Vaak is de stof aan de onderkant van de jurk toch anders, ”zei ze.

Vertrouw je instinct

Bij het zoeken naar je jurk kan er veel druk zijn van familieleden, bruidsmeisjes en bruidsadviseurs over wat ze moeten kiezen. "Laat een verkoper van een trouwwinkel je niet vertellen wat je moet dragen", waarschuwt Schwab. “Neem iemand mee die u vertrouwt, die u kent en eerlijk zal zijn. Laat niemand je iets overhalen waarvan je niet zeker bent. Net als bij elke andere mode-shop, koop het dan niet als je er niet van houdt. Het moet er goed uitzien, aanvoelen en geprijsd zijn. Ik vind dat simpel, elegant en klassiek er altijd goed uitziet. Het is tijdloos, precies zoals de bruid eruit hoort te zien. "

Silver is het daarmee eens. “Laat niemand je iets overhalen waar je je niet prettig bij voelt, zelfs niet als je van de jurk houdt. Als het niet kan worden aangepast om aan uw specifieke behoeften te voldoen, zult u op uw speciale dag niet uw zelfverzekerde en mooie zelf zijn. "

Uiteindelijk moet de bruid haar hartewens volgen, zegt Davids, en voegt eraan toe: 'Ik denk dat ze bijna alles kunnen (kiezen om te kopen), omdat we het kunnen aanpassen aan de bruid. We willen dat de bruid gelukkig is en het gevoel heeft dat ze de jurk van haar dromen heeft. Zolang ze uitkiest waar ze van houdt, kunnen we het aanpassen aan haar. "

Als de jurk echt de japon van je dromen is, 'raad ik je aan een plaatselijke naaister of ontwerper te bellen om te zien of ze de jurk kunnen veranderen zoals jij dat wilt', zegt Silver. “Bijna alle trouwjurken moeten aangepast of besteld worden op jouw maat, en er volgen nog veel aanpassingen. Praat met de winkel en laat de naaister weten wat u nodig heeft en hoe de jurk het beste bij u past. "