Als u tevreden bent met uw foto's, drukt de telefoniste een kopie van uw foto af om mee naar huis te nemen. Al deze foto's worden ook automatisch geüpload naar een online galerij, waar ze afzonderlijk kunnen worden bekeken of als een volledig pakket kunnen worden gedownload.

Ongeveer 3-4 jaar geleden vonden Magic Mirrors hun weg naar het evenementenlandschap. Deze waren en worden nog steeds beschouwd als een alternatief voor Photo Booths, omdat ze een iets andere service bieden. Hoewel de services vergelijkbaar zijn in wat ze bieden, is de manier waarop ze worden uitgevoerd enigszins anders.

Het kan moeilijk zijn om de dresscode te bepalen die het beste bij uw bruiloft past. Door rekening te houden met een paar belangrijke factoren voor de trouwdag, zoals de trouwjurk en de locatie, is het eenvoudig om een ??dresscode te kiezen.

Het kiezen van een trouwjurk is niet de enige stijlbeslissing die een bruid moet nemen. Ze moet ook beslissen over een kledingvoorschrift. De dresscodes voor bruiloften kunnen vari?ren van casual tot white-tie, en het bepalen van een dresscode bepaalt vaak de toon voor uw grote dag. Hier zijn een paar tips om u te helpen bij het bepalen van de juiste code voor uw bruiloftsgasten.

Je jurk zou de kleermakersbarometer moeten zijn voor je grote dag. Als je een jurk in Assepoester-stijl draagt ??met heel veel ruches, wil je niet dat je gasten gekleed komen in casual kaki. Om dit soort stijlmismatch te voorkomen, moet u de dresscode voor uw gastenlijst bepalen door rekening te houden met uw bruidsjurk. Als je een cocktailjurk Plus Size Wedding Dresses boven de knie draagt, is een casual dresscode waarschijnlijk geschikt. Als je gekleed gaat in een strakke jurk in jaren 20-stijl, is het misschien leuk om een ??kledingvoorschrift met een thema te hebben. Als je twijfelt, vraag dan de verkoopmedewerkers van de bruidsboetiek waar je je jurk hebt gekocht om over het onderwerp in te denken. Ze zijn vaak experts op het gebied van trouwdagstijl.

Kledingvoorschrift moet ook bij de locatie passen. Als u uw sjofele-chique receptie organiseert in een verbouwde schuur, lijkt white-tie misschien niet op zijn plaats. Aan de andere kant, als u uw receptie in een formele balzaal houdt, wilt u niet dat uw gasten in halfvormige kledij verschijnen.

Het weer speelt ook een belangrijke rol bij het bepalen van de dresscode. Bruiden die midden in de zomer buiten bruiloften houden, willen misschien Party Dresses een dresscode met witte stropdassen vermijden, omdat mannelijke gasten meerdere lagen moeten dragen. Evenzo vraagt ??een zomerbruiloft op het strand om een ??relaxte stijl, omdat niemand zand in zijn of haar formele schoenen wil krijgen. Als je een dresscode kiest op basis van trouwjurk, locatie en het weer, weet je zeker dat je een stijlvolle bruiloft zult hebben om nooit te vergeten.

Henry en ik ontmoetten elkaar in 2003 op het Farnborough Sixth Form College, maar we waren alleen maar vrienden. Pas meer dan tien jaar later, toen Henry terugkwam uit Japan, ontdekten we dat daar misschien een vonk was. Na 2,5 jaar, net voor mijn 30ste verjaardag, nam Henry me mee naar mijn geboorteplaats, naar een prachtig Schots kasteel genaamd Dalhousie. Ondanks dat ik was opgewaardeerd naar de bruidssuite, wist ik niet dat er iets gebeurde, Formal Evening Dresses hoewel hij nu terugkijkend een beetje vreemd gedroeg. Om middernacht, na een romantisch diner bij kaarslicht in wat vroeger de kerkers van het kasteel waren, stelde Henry voor om een ??wandeling te maken. Nog steeds niet wijzer over wat er ging gebeuren, ik was opgetogen toen Henry begon met wat leek op een zorgvuldig gerepeteerde ‘verjaardagstoespraak’ toen ... wacht even, je houdt geen verjaardagstoespraken op één knie! EINDELIJK klokte ik wat er gebeurde, raakte in de geest, barstte prompt in tranen uit en griste de ring uit de doos voordat het deksel de scharnieren had geraakt!