Op haar trouwdag zou elke bruid zich een prinses moeten voelen. Steek geen vinger op, laat iedereen reekalf over je heen krijgen, kleed je aan ... ja, prinsessen en bruiden hebben het leven helemaal! Ze hebben ook veel leuke dingen gemeen op de kleerkastafdeling; een grote jurk, perfect gestyled haar en geweldige schoenen, om er maar een paar te noemen. Een klassiek prinsesaccessoire is Formal Dresses de afgelopen jaren echter enigszins uit de boot gevallen in de bruidswereld. Tiara's waren vroeger de ultieme kleding voor speciale gelegenheden, maar ergens onderweg denk ik dat bruiden ze een beetje, goed… gedateerd en overdreven begonnen te vinden. Gelukkig voor alle wanna-be-prinsessen die er zijn, zijn er tegenwoordig talloze frisse, moderne manieren waarop bruiden deze look kunnen rocken:
1) Bloemkronen - ik weet het, we komen gevaarlijk dicht bij het feit dat deze overdreven gaar zijn, maar ze zijn gewoon zo verdomd mooi dat we ze niet van de lijst konden laten staan! Ze zijn de perfecte casual tegenhanger van de typische vergulde stijl.
2) Een kanten hoofdband - Veel van wat de meeste tiara-stijlen een beetje "veel" maakt, is hun overdreven schittering. Het kan een beetje hardhandig zijn, vooral voor een meer relaxte bruid / bruiloft. Verwissel echter kant in plaats van Brudkl?nningar enkele kristallen, en je verlaagt automatisch het volume en cre?ert een meer zachte, actuele look.
3) Fascinators - Van de ene prinses-look naar de andere! Fascinators zijn een chique, coole manier om de tiara-look bij te werken en een vleugje Kate Middleton toe te voegen aan je bruidsstijl!

Voor onze bruiloft zorgden we voor onze eigen voedselbereiding en catering met veel hulp van de familie van mijn vrouw. Dit heeft de voedselkosten voor de ceremonie drastisch verlaagd.

Als dit niet jouw sterkste punt is, zoek dan in je gemeenschap naar een familierestaurant en vraag de eigenaren rechtstreeks om je bruiloft te verzorgen. Familiebedrijf restaurants zijn altijd de eerste plaats om te controleren - ze doen bijna altijd hun best om uw bruiloft speciaal te maken en zijn over het algemeen beter op de hoogte van uw specifieke budgetbehoeften.

In plaats van bootladingen geld uit te geven aan bloemen die kort na de receptie zullen Smycken sterven, moet je het simpel maar elegant houden - bijvoorbeeld een enkele roos voor elk bruidsmeisje en een heel klein boeket voor de bruid. Kent u iemand met een rozenstruik, dan kunt u de dag voor de ceremonie ook uw eigen boeketten maken door zelf de rozen te knippen en de doornen weg te knippen.

Nog een goedkoop huwelijksidee - ga in plaats daarvan met nepbloemen. Het is waarschijnlijk dat niemand het merkt, en u kunt een bundel besparen door de dingen ruim van tevoren zelf te regelen.

Hoewel het in sommige kringen als gebruikelijk wordt beschouwd om cadeaus te geven aan uw bruidsjonkers en bruidsmeisjes, is het niet altijd nodig. In plaats van geschenken te kopen die ze misschien niet eens willen of leuk vinden, kun je overwegen om ze een speciaal briefje te schrijven om 'bedankt' te zeggen. Als je vrienden weten dat je een zuinige bruiloft probeert te hebben, zullen ze het begrijpen.

Uit ervaring gesproken, ik weet hoe gemakkelijk het kan zijn om de rest van de wereld te vergeten bij het plannen van uw bruiloft. Het neemt al je vrije tijd in beslag en domineert de meeste van je gesprekken. Ik was bijvoorbeeld het jubileum van mijn ouders helemaal vergeten te midden van mijn eigen planningswaas. Gezicht palm. Ik Cocktail Dresses had er een kleine herinnering aan kunnen gebruiken dat hoewel mijn bruiloft zeker belangrijk was, het niet het enige belangrijke was. Amy Kuschel heeft er altijd goed aan gedaan om bruiden hieraan te herinneren, met haar "Gowns that Give" -campagne. Praten over het beste van twee werelden! U krijgt de jurk van uw dromen voor uw belangrijke dag, terwijl een even belangrijke liefdadigheidsinstelling een deel van de winst van die jurk krijgt. Zie er goed uit en doe het goed; het is een no-brainer!