Rent the Runway is een topoptie voor het online huren Matric Dresses 2020 van een trouwjurk. Rent the Runway biedt gratis verzending binnen twee dagen in beide richtingen, gratis stomerij en meerdere opties waarmee je kunt kiezen hoe lang je de jurk houdt. Ze zijn geweldig voor bruiden die op zoek zijn naar niet-traditionele trouwjurken en pakken. Ze bieden ook een bruiloftsconci?rge-pakket dat begint bij $ 200 voor de bruid. Het bevat een conci?rge om te helpen met uw jurken en accessoires voor twee evenementen. U kunt zelf uw leverdatum selecteren en of u voor drie of vijf dagen wilt huren.

Trouwjurk te huur
Wedding Dress for Rent is een online verhuurbedrijf voor bruidsjurken dat een selectie van meer dan 200 designer trouwjurken te huur aanbiedt, vari?rend van minder dan $ 50 tot meer dan $ 5.000. (Ja, $ 5.000 om een ??jurk voor drie dagen te huren, en $ 9.500 als je hem voor vijf dagen wilt!) Dit bedrijf kan een goede optie zijn als je op zoek bent naar een Wedding Dresses With Sleeves traditionele of zeer hoogwaardige designer trouwjurk. Zij rekenen een borgsom tussen de $ 100 en $ 500, afhankelijk van de huurprijs.

Luxe uitlenen
Lending Luxury biedt trouwjurken te huur aan van $ 65 tot $ 140, hoewel ze een kleinere selectie hebben dan sommige andere verhuurbedrijven. U kunt uw leverdatum kiezen en voor vijf, 10 of 15 dagen huren. De kosten van retourzending en stomerij zijn bij alle drie de bedrijven inbegrepen in de huurprijs.

Waar het op neerkomt bij het huren van een trouwjurk
Het huren van een jurk is niet voor iedereen weggelegd, maar het kan een geweldige manier zijn om geld te besparen, snel een jurk te kopen en de kosten voor het bewaren en bewaren van een jurk in de toekomst over te slaan.

Het beste gedeelte? Met het huren van trouwjurken kun je het shoppen van kleding snel van je lijst halen en kun je Sandalsmet minder stress genieten van je grote dag terwijl je je toch fantastisch voelt en er fantastisch uitziet.

Laat je bruidsteam foto's van je maken in elke jurk waar je van houdt. Wanneer u naar uw volgende afspraak gaat, heeft u een snelle catalogus om te vergelijken welke het beste is. Zorg ervoor dat je ronddraait, loopt, foto's van de voor- en achterkant maakt - je zult waarschijnlijk zoveel jurken passen dat sommige details snel vergeten kunnen worden.

Bruidsstylisten zijn super slim, en als ze kunnen zien dat je een serieuze favoriet hebt tijdens je salon-walkthrough, zullen ze die je waarschijnlijk het eerst aandoen. Onze experts zeggen dat bruiden vaak denken dat ze te snel zijn met beslissen, maar dan komen ze terug om de eerste jurk te kopen waar ze toch van hielden.

Toen ik ging winkelen, had ik maanden gewacht om een ?Junior Prom Dresses ?bepaalde jurk van mijn favoriete ontwerper te passen. Mijn stylist trok het me als eerste aan, en ik wist meteen dat het "degene" was. We hielden ons aan onze andere afspraken, maar de hele tijd was ik klaar om terug te gaan en de eerste jurk te kopen (wat ik deed!)

Budgettip: kijk of je salon korting krijgt als je je sluier en accessoires koopt bij aankoop van je jurk. Dit is een gangbare praktijk om alle verkopen binnen hun salon te houden, dus wees niet bang om het te vragen!

Zodra u uw aankoop heeft gedaan, houdt u een kopie van uw contract bij de hand (voor het geval u ooit de tijdlijn en uw metingen moet controleren), houdt u een kalender bij met al uw voorlopige leverdata en plant u de wijzigingen tijdig - aangezien ze wellicht een paar extra aanpassingen nodig hebben