Elke keer dat mijn rechtervoet de grond raakt, doet een golf van pijn me huiveren.

Ondanks de pijn blijf ik rennen omdat ik deze run wil. Ik heb deze run zelfs nodig.

Hardlopen is hoe ik de stress van het runnen van een bedrijf en een huishouden onderdruk dat me anders zou overvallen. Ik ben driekwart van mijn leven een hardloper geweest. Ik kan me niet voorstellen zonder te leven.

En toch waarschuwt de pijn in mijn voet me voor wat komen gaat. De pijn zegt me dat ik op 41-jarige leeftijd moet nadenken over een toekomst waarin hardlopen niet altijd mogelijk is. Dat er momenten zullen zijn dat de pijn zo hevig is dat ik niet mag rennen of erger nadelige gevolgen riskeer, zoals permanent beschadigde botten en gewrichten.

Ik ben Adidas Zx 700 Damen een hardloper die net is verteld dat ze artritis psoriatica heeft. Dit type artritis is een chronische auto-immuunziekte waarbij mijn immuunsysteem het lichaam aanvalt, onnodige ontstekingen in de gewrichten veroorzaakt en mijn tenen doet opzwellen als kleine worstjes.

Dit is verschrikkelijk nieuws. Niet het deel over het hebben van een auto-immuunziekte, want zie je, dat deel is niet nieuw voor mij. Ik leef al 20 jaar met een andere auto-immuunziekte, psoriasis van de huid. Maar in ieder geval heeft die ziekte me er niet van weerhouden mijn leven te leiden. Ondanks dat ik rode lelijke, onzuivere huid over mijn hele lichaam had, heb ik dingen gedaan zoals het dragen van een bikini op het strand en op de cover van een tijdschrift verschenen.

Maar nu be?nvloedt een verdomde ziekte mijn leven op een manier die er echt toe doet. Het houdt me tegen om te rennen. En dat is gewoon www.immergruenstuben.de niet oké.

Ik herinner me de woorden van mijn yogaleraar in de les van gisteren: "Werk met wat je hebt." Het is zo'n cliché - eentje dat ik talloze keren heb gehoord - en toch geeft het me deze keer een echte pauze.

Ik worstel al een aantal weken met tranen gevuld met mijn diagnose van artritis psoriatica. Ik voelde mijn leven als hardloper - en de hardloop-retraite die ik eromheen heb opgebouwd - wegglijden. Hoe ziet mijn toekomst eruit als hardlopen er geen deel van uitmaakt?

Terwijl ik telkens weer een met pijn gevulde stap deed, galmden de woorden van mijn yogaleraar in mijn hoofd als een mantra: 'werk met wat je hebt; werken met wat je hebt ... "

De Suunto Vector is verschenen op allerlei tv-programma's, van Stargate Atlantis en Stargate SG-1, waar de hele teams vectoren dragen tot The Big Bang Theory, waar het personage Zack een Suunto Vector draagt. In de TV Series Nike Air Max 95 Femme Supernatural dragen beide hoofdpersonages, Sam en Dean Winchester (Jared Padalecki en Jensen Ackles) Suunto Vector-horloges terwijl ze tegen demonen vechten en de wereld redden. En in NCIS: Los Angeles Special Agent Sam Hanny (LL Cool J) draagt ??een Suunto Vector om hem te helpen misdaad te bestrijden.
Suunto en Surviving the Zombie Apocalypse

Dus, als u op zoek bent naar een GPS-horloge dat echt de verte gaat en cool genoeg is om te worden vertoond in een aantal geweldige films en tv-programma's, kijk dan eens naar Suunto. Zelfs als je niet om films geeft, zijn de extra ingebouwde functies meer dan genoeg om je te be?nvloeden. Op de website wwwendoftimesurvival.com staat zelfs de Suunto Core als een must-have om een ??zombie-apocalyps te overleven. Zoals ze zeggen: "Als je op de vlucht bent voor een zombie-uitbraak, zijn hoogte, barometrische druk, tijden van zonsopgang / zonsondergang en je magnetische peiling allemaal belangrijke dingen om te weten. De Suunto Core biedt al deze informatie in één apparaat. Het is onpraktisch om te dragen een kompas, hoogtemeter, dieptemeter en barometer bij je overal. Je hebt een kleine tas nodig voor al deze apparaten. Draag in plaats daarvan een horloge dat ze allemaal bevat. De Suunto Core geeft je de informatie die je nodig hebt om te overleven en is een must voor het overleven van zombies. "

Voor het geval je je geen zorgen maakt over zombies, ze gaan verder met te zeggen dat het niet misplaatst is met gewone kleding en het is geweldig voor kamperen, parachutespringen, bergbeklimmen en het voorspellen van stormfronten.

Zien? Je kunt niet fout gaan. Perfect om de zombie-apocalyps te overleven en ziet er goed uit met gewone kleding. Kunt u echt om meer vragen?