De Amerikaanse Mardy Fish noemde het een carrière na een triomfantelijke terugkeer naar het grootste toernooi Nike Air Pegasus 83 Pánské van zijn land. Fish won zijn openingsronde, maar hij werd in de volgende ronde ingepakt door de Spaanse veteraan Feliciano Lopez in een wedstrijd van vijf sets waarin Fish naar de finish hinkte terwijl hij met krampen vocht. Fish keerde eerder deze zomer terug naar het professionele tennis nadat hij het grootste deel van de afgelopen twee jaar had gemist vanwege angstaanvallen die gevaarlijke aanvallen van hartritmestoornissen veroorzaakten.

De Amerikaan Michael Russell noemde het ook een carrière, terwijl de Australi?r Lleyton Hewitt zijn laatste optreden maakte op de US Open.

We werden tijdens de openingsrondes van het toernooi getrakteerd op een aantal epische en kunstzinnige racketslagen. Coco Vandeweghe trakteerde ons op deze epische smash:

Na tien opeenvolgende jaren met ten minste één Grand Slam-titel werd de streak van Rafael Nadal verbroken door een derde ronde Nike Air Max Axis Pánské verlies voor Fabio Fognini. De 14-voudige Slam-winnaar verloor dit jaar driemaal van Fognini, hoewel de laatste overwinning van Fognini als een schok kwam nadat hij Nadal twee sets op nul had gezet.

De discussie van dit jaar over de Canadese genie Bouchard was grotendeels gericht op haar metaforische val uit de gratie. Een reeks slechte resultaten, een coachingcarrousel en het overhyped "handshake-incident" waren allemaal hot topics. In het weekend viel Bouchard echter veel letterlijker. Terwijl ze op weg was naar een ijsbad, gleed de Canadees op de grond en viel, waarbij ze haar hoofd en elleboog raakte. Ze kreeg een hersenschudding en moest zich terugtrekken uit zowel haar dubbelspel als haar enkelspel.

Naar mijn mening denk ik dat het de capriolen zijn die hij op het veld laat zien dat hem onwaarschijnlijk maakt. Met mysterieuze time-outs voor blessures en de reputatie om de Nike Air Max 90 Mujer meeste tijd tussen punten te nemen, kan dit worden gezien als momentumbrekers voor wat een prestigieuze en gentlemansport zou moeten zijn. Deze speculaties zijn precies dat. Wat als hij echt geblesseerd was, of als de tijd tussen punten alleen maar was om te hergroeperen en te rusten tussen lange rally's; we weten het niet. Maar wat ik wel weet, is dat het kijken naar wedstrijden waarin hij is teruggekomen om te winnen na zulke capriolen, me aan het hoofd krabt.

Ik ben het met je eens dat de opkomst naar de top bijna te snel was in een tijdperk waarin in bijna elke finale ten minste Nadal of Federer streed om het kampioenschap. Twee kampioenen waar we van zijn gaan houden vanwege hun bescheiden persoonlijkheden op en buiten de baan. Ik ben persoonlijk een behoorlijk grote fan van Novak. Hij is een jonge jongen van mijn leeftijd die zoveel bereikt voor het tennis. Ja, hij heeft af en toe een moment dat hij iets te eigenwijs is en Nike Air Max 2017 Hombre kan worden afgeschilderd als arrogant, maar als je kijkt naar een kampioen uit het verleden zoals McEnroe die bekend stond om zijn problemen op en buiten de baan, wordt hij nu gezien als een legende en iconische figuur voor het tonen van zulke woede op het veld.

Ik ga niet liegen, toen Djokovic de microfoon nam afgelopen US Open na het verslaan van Federer, ook al feliciteerde hij hem met een geweldige wedstrijd, het voelde bijna een beetje nep en bijna een aanfluiting voor de legende omdat hij zei: “Coming out op het veld wetende dat je waarschijnlijk de beste speler in de geschiedenis van het spel speelt ”met een grijns liet ik denken dat hij de juiste dingen zegt, maar het gaat niet goed.

We hebben een vergelijkbare arrogante persoonlijkheid gezien in de voormalige wereld # 1 Andre Agassi. Met een spannende on-court en off-court levensstijl, inclusief deals, bizarre kapsels en dating supermodellen; wat maakt Agassi sympathiek en Djokovic niet? Wat denk je dat de wereld # 1 kan doen om een ??paar fans aan zijn kant te krijgen?Nike Air Max 270 React Femme