Din s?geordst?thed er et m?l for, hvor mange gange du bruger et specifikt n?gleord for hver 100 ord p? en side. Hvis du bruger det 1 ud af 100 ord, har du en s?geordst?thed p?Nike Air Max 90 Mens  1%. Selvom et popul?rt plugin til SEO giver et gr?nt lys fra 1,5 til 2,5 s?geordst?thed, blev denne plugin og funktion tilf?jet Nike Air Max 90 Donnafor l?nge siden.

Relaterede indl?g:

Vil du begynde at tjene $ 497 + om m?neden hos Amazon?
15 af verdens st?rste bloggere at blive Nike Air Pegasus 89 Hombre inspireret af
Under den sidste Panda-algoritmeopdatering s? jeg h?jere placeringer p? sider, hvor jeg reducerede n?gleordet?theden fra 2 - 2,5% -m?rket til ca. 1% eller mindre p? nogle sider p? mine egne websteder. Jeg ?ndrede ogs? kopien til at v?re mere om brugeren og informativ, s? den kunne l?se et problem. I stedet for at bruge v?rkt?jet til at give mig klarsignal med n?gleordets t?thed, er det at hj?lpe mig med at f? bedre positioner inden for s?gemaskinerne Nike Air Max 90 Hombre ved at l?se problemer med klare og nyttige r?d (mens jeg bruger nogle af de andre punkter nedenfor).

MINIMALE ORDTALER
Som Adidas Zx Flux Homme en bedste praksis b?r sider have mindst 350 ord. Det ser dog ud til, at flertallet af f?rstesideplaceringer for informative sider Nike Air Max 90 Femme Rose eller sp?rgsm?l til probleml?sning (blogindl?g) har meget h?jere ordt?llinger. Det betyder ikke, at du skal pr?ve at skrive 2.000 ord pr. Indl?g eller side, men det betyder, at du grundigt skal forklare en l?sning p? et problem og skrive p? et niveau, der er passende for dine l?sere.

En rapport fra SerpIQ viser, at l?ngere indhold kontinuerligt rangerer h?jere i s?geresultaterne, med 2.000+ ord, der fungerer bedst.