Bij de Bighorn 100 van de afgelopen zomer zag ik minstens 6 TS-hoedendragers aan de startlijn. Ik voelde onmiddellijk een connectie met iedereen en werd opgewonden door het idee dat we elkaar zouden ontmoeten en allemaal de beste trailvrienden zouden zijn die samen de volgende slopende 100 mijl Nike Air Max Excee Dámské doorlopen. Ik ontmoette de eerste ongeveer acht mijl binnen. Het bleek mijn vriendin, Kim te zijn. Omdat we elkaar al een beetje kenden van Instagram, was die introductie niet zo willekeurig of potentieel vreemd, maar echt heel goed. We werkten samen een slopende eerste Nike Air Pegasus 83 Herren klim samen en zagen elkaar vaak door die eerste zware kilometers.

Ik ben dol op je site en berichten en concept. Ik was aan het hardlopen in Fruita en zag een vrouw met een Trail Sisters-buff en het gaf me een connectie en de kans om met iemand nieuw te praten. - Laurie Nakauchi

De EHBO-post was ongeveer 14,5 mijl of zo. Ik pakte mijn dropbag en zette die toevallig op een tafel naast een ander meisje met een TS-hoed. Als iemand zich de omstandigheden van die race voor mij herinnert, was dat niet erg prettig. Ik had op dat moment veel pijn en was gewoon blij om te pauzeren, mijn spullen uit mijn tas te halen en door te gaan. Ik pakte mijn dropbag en keek op naar de onwetende zuster-vriendin, wees naar haar hoed en zei iets als: 'Hé, Trail Sisters. Koel. Ik volg ze ook. ' Oké, ik weet het, zwak intro, maar dat is eigenlijk Adidas Superstar Mens alles wat ik op dat moment kon verzinnen. Ze keek me min of meer sceptisch aan en knikte alleen maar met haar hoofd en bleef ook haar spullen bij elkaar zoeken. Ahhhh, ik schaamde me zo, ook al was het best grappig (we ontmoetten elkaar later op het feest na de race en het was een stuk beter).

Wat deze Garmin Forerunner 35 beter maakt dan zijn voorgangers, is het scherm met hoge resolutie en natuurlijk het prijskaartje. Je krijgt dezelfde mogelijkheden van de Forerunner 25 en veel van de functies die te vinden zijn in duurdere modellen zoals de Garmin Forerunner 235, voor $ 199,99. Gezien alle gecombineerde functies, waaronder een 24/7 hartslaggestuurde hartslagmeting, is de Garmin 35 een geweldige deal.

Ik heb persoonlijk de Forerunner 235 waar ik van hou, maar toen ik zag hoe glashelder het scherm op de Forerunner 35 was, Adidas Nmd Hombre bereikte het zeker mijn interesse. De enige functie waar u met de Forerunner 35 niet van kunt profiteren, is de Connect IQ ? -compatibiliteit en de Face-It ? -applicatie. Hiermee kunt u uw scherm personaliseren met uw eigen foto's. Hoewel dit een leuke functie is, is dit Nike Air Max 95 Damen niet wat ik zou beschouwen als een "dealbreaker" bij het zoeken naar een allround GPS-horloge. Voor soepele, nauwkeurige en gemakkelijk af te lezen activiteiten volgen, slaapmonitoring, hartslagmeting, hardlooptempo en afstand is de Garmin Forerunner 35 een uitstekende koop.