Een manier om 's nachts met pacing en veiligheid te helpen, is door ervoor te zorgen dat je de juiste verlichting hebt. De eerste overweging is lumen. Ik vind dat mijn koplamp van 300 lumen prima werkt, hoewel ik relatief lichte koplampen heb gezien die meer dan 1.000 lumen claimen. Het voordeel van een koplamp is dat je automatisch licht hebt waar je ook kijkt. Een nadeel is dat ze het pad kunnen “wegspoelen”, waardoor het er vlak en moeilijker uitziet om stenen en wortels uit te zoeken. Ook vinden sommige mensen koplampen ongemakkelijk, vooral na verloop van tijd. Er zijn alternatieven zoals zaklampen, knokkellampen, taillelichten en schoenlampen. Misschien wilt u zelfs een combinatie gebruiken, bijvoorbeeld een koplamp voor algemene verlichting en een zaklamp Adidas Eqt Support Adv Womens om padgevaren op te sporen.

Dus nu ben je je bewust van pacing-uitdagingen, veiligheidsoverwegingen en de behoefte aan goed licht, maar je maakt je nog steeds zorgen over je eerste nachtelijke run. Wat kunt u doen om die schroom te overwinnen en in het donker weg te gaan?

Ten eerste kun je beginnen met hardlopen in het donker net voor zonsopgang. Het kan geruststellend zijn om te weten dat je op pad gaat in het donker, maar dat de zon onderweg is. Muziek kan je zelfvertrouwen vergroten, ik vind het themalied Wonder Woman bijzonder effectief. Zorg er wel voor dat het volume laag genoeg is zodat je je nog steeds bewust bent van je omgeving, vooral omdat je gezichtsvermogen ook verminderd is. Misschien kun je wat gelijkgestemde vrienden rekruteren om je bij je duistere avonturen te voegen, wat ook zal helpen om beestjes naar je Nike Internationalist Herren locatie te waarschuwen, en betekent dat je iemand hebt om je op te halen en je af te stoffen als je het bijt.

Races bieden ook een groepsomgeving voor het verkennen van de nacht. Ik heb persoonlijk een lokaal 12 uur durend nachtevenement gebruikt om me voor te bereiden op de nachtelijke hardlopen waarvan ik wist dat die zou komen als onderdeel van mijn eerste 100 miler. Eindelijk, en misschien wel het belangrijkste, omarm de avontuurlijkheid van een nachtelijke run. Je ervaart de natuur op een geheel nieuwe manier. Bovendien heb ik een aantal behoorlijk coole dingen gezien tijdens het hardlopen 's nachts. Van zonsopgangen en zonsondergangen tot uilen en wilde burros (een hele kudde!) Die ik misschien had gemist als ik mijn hardlopen had beperkt tot daglicht.

Dus, zorg voor goede Nike Air Max 90 Donna verlichting, laat je oppompen en bereid je voor om New Balance 999 Homme in een geheel nieuw licht van de paden te genieten.

Voor dit soort oefeningen draagt ??Cathy de Vibram V-Trains gemaakt voor crosstraining. De vijfvingerige schoen geeft haar voldoende grip op haar bergbeklimmers om een ??groot aantal van hen aan te vallen in haar 20 seconden durende sets.

De strategisch geplaatste nokken en aanraakpunten op de buitenzool en duurzame nokken aan de binnenkant van de buitenkant zorgen voor grip tijdens het touwklimmen. Dus voor Cathy, een crossfit-liefhebber en niveau 1-trainer, zijn deze volkomen logisch. De tractie is geweldig voor bewegingen van het type bergbeklimmer en burpee, en het lichtgewicht, maar gestructureerde TPU-profiel en de klittenbandsluiting rond de middenvoet bieden ondersteuning en stabiliteit tijdens zijwaartse bewegingen. Nike Air Max 270 Herren Vulling aan de achterkant van de schoen zorgt voor een Adidas Zx 700 Femme comfortabel gevoel.