Als je eenmaal aan het water bent aangekomen, let dan op je omgeving. Let op de richting van de wind, als die er is, en de richting waar de wind vandaan komt. Kijk of en waar beken in of uit het meer stromen. Als je op snel water Nike Air Pegasus 83 Womens bent, let dan op de patronen van geweren en draaikolken. Kijk naar de kustlijn van uw keuze, die voor een beginner ver weg is van penseel. Voor ons allemaal is het een goede herinnering om rekening te houden met de richting waarin je die vlieg slingert. Bekijk de insecten in en op het water. Zinken de insecten naar de bodem en blijven ze aan rotsen kleven? Zijn ze klein en snel aan de oppervlakte? Het is jouw taak als visser om voedsel te imiteren, dus het verzamelen van informatie over hun activiteit is een belangrijk onderdeel van de visserij. Nog dieper in je RFR-praktijk zul Adidas Ultra Boost Homme je veel beginnen op te merken over visactiviteit en bergweer

Laten we het dus over deze schoenen hebben. De Nano 8 Flexweave heeft een geconstrueerde hielbootie die aan mijn enkel vastzat en veel ondersteuning bood als ik squat of gewichthef terwijl ik stond. De Nike Air Pegasus 89 Damen gegroefde rubberen zool bood veel grip op de gladde sportvloer, wat me nog meer stabiliteit gaf, en laten we eerlijk zijn, het laatste dat je wilt doen terwijl je iets zwaars vasthoudt, is slip.

De Nano 8 heeft ook een tussenzool met dubbele dichtheid die veel schokken absorbeert tijdens hardlopen of springen. Ik rende ongeveer een mijl op de loopband erin en hoewel ik denk dat mijn hardloopschoenen een betere keuze zouden zijn geweest, hebben de Nano's me goed geholpen. De lichtgewicht comfortabele materialen van de schoenen lieten mijn voeten ademen en werden niet superzweet.

Dit is een goede herinnering voor mijn all-in, gung-ho persoonlijkheid. Ik doe het of ik doe iets anders. Klinkt dat bij iemand anders hier?

Een recent artikel van Trail Sister Katelynn Wagner zette me aan het denken over het aantal kilometers dat een hardloper Nike Air Max 720 Herren definieert. Ik heb talloze mensen tegen me gezegd: "Ik ren, maar niet zoals jij." Waar ik constant op antwoord, het maakt niet uit, we kunnen ons verhouden als hardlopers. En in mijn eigen huidige shift (het voer voor dit artikel) realiseer ik me dat de kilometerstand die ik nu ren, mijn definitie van een hardloper niet verandert. Een andere collega Trail Sister, Maria Dalzot, heeft een geweldige analogie die ze uitlegde tijdens een voedingsgesprek. Ze gebruikte een temperatuurregelaar versus een aan / uit-schakelaar om iemands relatie met voeding te beschrijven en te meten. Het hoeft geen perfecte of gruwelijke dag te zijn in termen van wat je hebt gegeten, het kan een wijzerplaat zijn die omhoog of omlaag is gedraaid. Ik pas dezelfde analogie toe op de identiteit van de hardloper. De wijzerplaat (kilometerstand) zit binnen een Nike Air Max Command Dámské bereik, niet helemaal aan of uit.