Fordi jeg prim?rt arbejder inden for SEO og produktmarketing, er der to sp?rgsm?l, som jeg l?bende pr?ver at l?se:

Hvordan kan vi ?ge synligheden af ??vores websted / indhold / service / produkt for det rigtige publikum?

Hvordan kan vi hj?lpe dem med at udf?re deres opgave, n?r vi fanger vores publikum opm?rksomhed?

Efter min Adidas Yeezy Boost 350 Femme mening er der for mange marketingfolk, der fokuserer p? det f?rste sp?rgsm?l, mens de er for lidt opm?rksomme p? det andet. I SEO er det ikke l?ngere tilstr?kkeligt at "vinde kliket" - hvad der bliver stadig vigtigere for b?de mennesker og s?gemaskiner er hvad der sker efter klikken. Finder brugeren det, de ?nsker? Er de tilfredse (endda glade)? Hj?lper vi dem med at udf?re deres opgave? Hvis svaret Nike Air Max Classic BW Homme er ”nej”, er der ingen grund til, at Google eller andre s?gemaskiner forts?tter med at promovere os i s?geresultater.

S? meget af SEO i dag er fokuseret p? n?gleord, hvilket f?rer til, at vi ignorerer Nike Air Huarache Womens brugerens intention. S? det er her jeg begynder at udvikle min SEO-fokuserede markedsf?ringsstrategi: smart s?geordsunders?gelse efterfulgt af dyb dykning i brugerens hensigt implicit af disse s?geord. For eksempel, hvis jeg markedsf?rer en bilmekaniker, kan jeg muligvis finde meget v?rdifulde s?geord som "bedste bilmekaniker i New York". Mit n?ste skridt er at fors?ge at drille hensigten bag dette n?gleord, som er nogen der ?nsker at faktisk ans?tte en mekaniker. I sidste ende vil min marketingstrategi ikke fokusere p? at hj?lpe med at etablere Nike Air Max 90 Donna min klient som den bedste bilmekaniker, men i stedet for at hj?lpe brugere med at ans?tte en god bilmekaniker, og jeg vil strukturere min Nike Air Max Jewell Mujer kampagne derfra.