De Charles River Bike Path Loop wordt voornamelijk gebruikt als fietspad, de hele lus is verhard. Er zijn verschillende secties die een klein onverharde pad bieden dat parallel loopt aan het verharde deel en je een beter zicht geeft op de Charles River. Er zijn veel bruggen langs de lus, dus je kunt je heen en weer weven om dingen op te fleuren en onderweg een beetje extra hoogte te krijgen. Het uitzicht op de skyline is adembenemend en wordt naar mijn mening nooit oud, dus als je beperkt bent tot de stadsgrenzen vanwege het ontbreken van een auto of fiets, is dit pad een geweldige manier om langere trainingsruns te doen!Nike Air Max Thea Womens

Koffie en brouwsels in de buurt: er zijn eindeloze plekken om langs dit pad te stoppen - aan weerszijden van de rivier - voor een hapje, een kopje koffie of een pint ambachtelijk bier. Mijn favoriete plek is in Cambridge bij Lamplighter Brewing Co. Deze locatie is klein, maar heeft zo'n heerlijke charme. Als je graag koffie en bier in één kopje drinkt, probeer dan hun Cuppa - een Brits bier met koud gezette koffie en een alcoholpercentage van minder dan 5%, het is echt een schot na een run. Hun Helles-pils is na een run ook licht en zeer verfrissend.

Boston is een historische stad, dus vergeet niet een aantal van de bezienswaardigheden in de binnenstad langs de Freedom Trail te bekijken, een Red Sox-wedstrijd te spelen in Fenway Park of een cruise te maken door de haven van Boston aan boord van Old Ironsides, ook wel bekend als Nike Air Max 2017 Dámské de USS Constitution . Pak een kom clam chowdah, wat verse oesters en een lobstah roll (vraag het warm! GAME CHANGER!) Bij Neptune Oyster of de Saltie Girl, en maak het af met een Italiaanse cannoli van Mike’s Pastry! Ik beloof je dat je niet teleurgesteld zult zijn.

Het is in feite mogelijk om, net als elke andere dag, zowel plezier te hebben als gezond te blijven op Super Bowl Sunday. U kunt dit op verschillende manieren doen.
1. Behandel het als uw "cheat" -dag. De meest riskante van allemaal. Dit betekent dat je de rest van de week supergezond eet. Je mag ook eten totdat je het gevoel hebt dat je gaat ontploffen.
2. Geniet van de lekkernijen, maar met mate. Kies je favoriete Nike Air Max 90 Womenseten (DIT BETEKENT NIET ALLES) en neem een ??klein beetje. Voor mij zijn dit vleugels. Ik hou van ze. Ik weet nog niet precies wat ik zondag doe, maar ik heb een paar vleugels - geen bestelling van hen, en ik parkeer mezelf niet naast de vleugels. Zorg ervoor dat je eet voordat je eropuit trekt, zodat je niet alles wat je ziet wilt verslinden en je harde werk niet verpest. Als er groenten zijn, EET ZE. Ze voorkomen dat je de gefrituurde dingen te veel eet.
Blijf bij slechts een paar drankjes. We weten allemaal dat de bierbril niet alleen van toepassing is op het andere geslacht, maar ook op eten.
3. Maak swaps. Dit is gemakkelijker als u degene bent die kookt (of een gerecht meebrengt), maar het is ook mogelijk aan een bar. Als je aan het koken bent, overweeg dan om een ??volkorenpizza te maken, of bakken, niet frituren, vleugels. Nike Air Max 270 Dámské Leg wat groenten en vlees (of gewoon groenten, als dat is hoe je rolt) op een stok en je hebt kebab! Vraag in een bar om een ??kalkoenburger in plaats van een gewone burger. Ontvang een salade in plaats van friet.