Ik geloof dat mensen die gewoonlijk het meeste van een bedrijf afweten, degenen zijn die het echt leiden. Telkens wanneer ik een nieuw marketingconsult begin, begin ik altijd met een Adidas Zx 8000 Herren paar brede vragen om ze aan het praten te krijgen over wat ze denken dat ze doen.

Dit helpt niet alleen de potenti?le klant, maar het geeft ons ook heel snel een beeld van de vraag of we waarde kunnen toevoegen aan hun bedrijf.

1. Controle van de bedrijfsdoelstellingen

Om een ??marketingplan voor onze klanten te Adidas Yeezy Boost 350 Hombre ontwikkelen, willen we eerst dat ze voor ons drie vragen kunnen beantwoorden. Het beantwoorden van deze vragen helpt ons niet alleen om een ??plan van aanpak op te stellen, het is vaak ook heel verhelderend voor de klant. Die vragen (als ze zich bijvoorbeeld in de dienstverlenende sector bevinden) zijn meestal vragen als:

Kunt u Nike Air Max 2015 Donna uw kernactiviteit beperken tot drie belangrijke services?
Wie zijn je belangrijkste klanten of doelgroep?
Wat wil je bereiken door aanwerving en SEO of Marketing Consultant?
Dit is het motto dat onze ontwikkelingsfase doorloopt van alle marketingplannen die we maken ...

Als je nergens op mikt, raak je het zeker.

Voordat we ze richting geven, willen we een glashelder beeld van waar ze denken dat ze zijn. Dit is onze kans om echt te begrijpen wat het bedrijf drijft en geeft ons goede informatie om ons te Nike Air Max 2017 Uomo begeleiden in de auditfase.

2. SEO en marketingaudit

Als we eenmaal duidelijke zakelijke doelstellingen op papier hebben, willen we die nemen en toepassen op de huidige omstandigheid. Deze gestelde doelen, diensten en doelstelling worden onze meetlat voor het controleren van de huidige stand van zaken en voor de daaropvolgende Adidas Eqt Support Adv Donna ontwikkeling van een uitvoerbare marketingstrategie.

Als de focus lag op het ontwikkelen van een SEO-plan als onderdeel van hun marketing, zouden we het volgende willen doen:

Voer trefwoord- en concurrentieanalyse uit
Gebruikerservaring, oproep tot actie en ontwerp op pagina
Meet de resultaten van hun bestaande marketinginspanningen