Voor de lunch heb ik de chili in een tortilla gedaan en er een burrito van gemaakt. Direct nadat ik deze foto had gemaakt, besloot ik dat guac duidelijk nodig was.

Ook! Ik heb zojuist een winnaar getrokken voor de Spring Shape-Up !!! 94apen, kun je me je adres bij theodora op theodorablanchfield dot com sturen? Je hebt een grote doos met Clif / Luna-staven op je af!

Races zijn als verticale raamstijlen, zaken voorin en feest achterin! Back of the packers zijn Nike Air Max Command Femme er voor de lol. Snelheid baart ons geen zorgen. U zult ons eerder glimlachen en plezier vinden. Ze zullen meer tijd op de hulpposten doorbrengen en met de vrijwilligers praten. Sommige hulpposten bieden zelfs alcohol aan. Het Nike Air Odyssey Damen is bekend dat ik 15-20 minuten op deze hulpposten blijf met kleine monsters en praat met de vrijwilligers. Hardlopen is leuker als je ontspannen bent, toch? BOPers zijn doorgaans socialer omdat ze geen haast hebben en meer vrienden maken. Er is een sterk gevoel van kameraadschap bij deze groep. BOP is tegelijkertijd luchtig en korrelig. Er zijn mensen die gewoon uit zijn voor een goede tijd en mensen die zichzelf breken om de eindstreep te halen, en we steunen elkaar eindeloos. Er gaat niets boven de geest van de BOP.

We kunnen het pad voor onszelf krijgen. Hoe vaak je ook achterin zit, soms kom je helemaal Nike Air Max 1 Homme alleen terecht en is er niets spiritueler dan één zijn met het pad.
U hoeft niet te blijven bewegen om mensen u te laten passeren. Als je op een enkel spoor loopt, is er druk wanneer je mensen achter je hoort komen om je Nike Air Vapormax Damen te passeren. Je moet je voorwaartse momentum verstoren, zodat je aan de zijkant kunt komen en ze kunt laten passeren (nou, dat hoeft niet, maar het is het leuke om te doen). Als we bij de BOP zijn, zijn er niet veel mensen om je te passeren!
Alle dieren in het wild worden weggejaagd door de lopers vooraan! Dieren kunnen zorgen baren tijdens een trailrace (of rennen), maar we hoeven ons geen zorgen te maken. Tegen de tijd dat we langskomen, zijn ze allemaal al weggejaagd.
Omdat onze vreugde komt door anderen aan te moedigen, hen niet tot het einde te verslaan. De meesten van ons hebben geen competitief bot in ons Nike Air Pegasus 89 Hombre lichaam (misschien om onze eigen doelen te verbeteren, maar niet om te concurreren of iemand anders te verslaan). Back of the pack is de beste plek als je aanmoediging nodig hebt. Je krijgt niet alleen veel gejuich van Nike Air Pegasus 83 Herren mensen die naar de race kijken, maar degenen onder ons daar zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Sommige mensen blijven om deze reden met opzet achterin. Ze moedigen graag hardlopers aan en houden ze gezelschap. Snellere hardlopers kunnen nieuwelingen intimideren, dus als we achteraan staan, kunnen we ambassadeurs zijn voor hardlopen die langzamere en nieuwere hardlopers verwelkomt, ongeacht hun leeftijd, grootte, fysieke beperkingen, enz.
We kotsen niet op onze schoenen en poepen onze hardloopshorts niet om te proberen te PR! En als we onderweg moeten stoppen om zaken te doen, hoeven we ons normaal gesproken geen zorgen te maken dat mensen van achteren komen, want ze lopen allemaal voor ons uit!
Als je een wegwedstrijd doet, mag je alle toeschouwers honden aaien!
Je kunt ook je vrienden ondersteunen die langere afstanden aan hun Nike Air Max Jewell Damen startlijn lopen vanwege gespreide starttijden! EN als ze een langere afstand lopen, ben je misschien nog steeds op tijd terug om ook hun finish te halen!
Aan de finish krijg je gejuich van je vrienden die op je wachten. Ik bedoel, kijk naar deze gezichten! PURE VREUGDE! Ze hadden serieus plezier en ik ben er vrij zeker van dat ze als laatste zijn ge?indigd in deze race!