Voor de nieuwe Halo Vesta hebben we ons pasvormprofiel aangepast door een andere maat toe te voegen, we hebben nu Small / Medium / Large, zodat de fit en fit-range dramatisch zijn verbeterd. Ons kleinste vest past op een torso zo klein als 53 cm en ons grootste vest past tot 108 cm.

De volgende is functionaliteit, binnen het fitprofiel is het belangrijk dat de flessen toegankelijk zijn en met het lichaam werken in plaats van ertegen. Zorgen dat flessen, voeding en extra versnelling comfortabel rijden, was de sleutel voor de functionaliteit. Adidas Yeezy Boost 350 Hombre We hebben de vorm van het harnas een beetje aangepast om ervoor te zorgen dat deze elementen aan elkaar vastzitten en dat de gebruiker zich daardoor onbelast voelde.

Hoe te passen
De beste manier om de Halo Vesta voor vrouwen te passen, is door de omtrek van uw lichaam aan de onderkant van uw ribbenkast te meten. Zodra u deze maat heeft, wordt aangegeven welke maat Vesta u moet kiezen. Dit kan betekenen dat langere mensen die echt mager zijn, zich meer op hun gemak voelen in een Small of Medium in plaats van een Large en omgekeerd.

De volgende stap is subjectief - u kunt beslissen of u de schouderbanden liever dicht bij elkaar op uw borst of breder over uw borst heeft; dit zou kunnen bepalen of u de maat groter wilt maken om uw schouderbanden aan de voorkant samen te brengen of om een ??kleinere maat te houden die u echt knuffelt Nike Blazer Basse Womens en de schouderbanden meer naar de buitenkant van uw borst liggen.

Ten slotte kunnen de laatste manieren om de pasvorm aan te passen tijdens de vlucht worden gedaan - de Comfort Cinch 2.0 in het midden van de achterkant die kan worden aangepast door aan de kabels te trekken die naar beide kanten van het vest zijn geleid, de borstriemen aan de voorkant die zich aanpassen zowel horizontaal als verticaal, en bepaald door hoeveel uitrusting er daadwerkelijk in zit.

Ik begon af te vallen voor de bruiloft van mijn beste vriend op Aruba. Eerlijk gezegd wilde ik er goed uitzien in een bikini. Ik wilde een jurk van één cijfer dragen terwijl ze door het gangpad liep als haar bruidsmeisje. (Ik heb uiteindelijk de grotere maat besteld en deze in drie maten laten opnemen, maar dat is hier noch daar.) Ik wilde goed eten en ik wilde beginnen met Nike Air Max 95 Mujer sporten.

Ik dacht dat afvallen me gelukkig zou maken. En dat deed het, op de voor de hand liggende, oppervlakkige manieren. (En het maakt me nog steeds blij als ik een broek van maat 4 kan aantrekken. En dat is nog steeds een, maar niet mijn enige motivator.) Maar afvallen was niet genoeg om me gelukkig te maken. Ik was zeker blij met mijn uiterlijk, maar er was iets dat nog steeds niet klopte.
Ik had tips zoals deze gelezen: 'Visualiseer dat je negatieve gedachten over een lopende band naar beneden zweven.' En ik zou zeker, zonder enige twijfel, enkele van de mentale voordelen hebben opgedaan die iedereen heeft over het krijgen van lichaamsbeweging.
Maar er klopte nog iets niet. Ik verliet mijn baan, die een groot deel van mijn ongeluk was, in december. Dat hielp ook een beetje, maar was niet het hele verhaal. Ik was nog steeds niet Adidas Nmd Hombre tevreden met mezelf en haatte het om thuis te werken omdat het betekende dat ik, ongehuwd, samenwonend en thuiswerkend, ongeveer 80 procent van de tijd in mijn eigen bedrijf was. Denk erover om 80 procent van je tijd door te brengen met iemand die je stoort. Denk er nu aan dat die persoon jezelf is.

Ik ben nog steeds van plan een apart bericht te wijden aan The Happiness Adidas Nmd Uomo Project, maar een van de dingen waar de geweldige Gretchen Rubin het over heeft, is leren gelukkig te zijn voordat het slecht gaat. Op die manier heb je die coping-mechanismen wanneer de shit de fan raakt. Er was niets mis of vreselijk slecht met mijn leven, maar ik was nog steeds niet gelukkig.