De achttienjarige ik zou de vrouw die ik ben nooit Nike Internationalist Mujer herkennen. Ze zou me bespot hebben. Te geobsedeerd door haar eigen leven, door wat anderen van haar dachten en waar het volgende feest was. Tegenwoordig, op 32-jarige leeftijd, is de enige lijn waar ik om geef, degene die me de berg af zal krijgen. De schoenen waar ik het meest naar verlang, zijn geen hakken, het zijn vieze stinkende trailschoenen. Ik leef in een versleten hardloopshort, mijn haar zit Adidas Nmd Damen verward doordat ik uren achtereen onder een hoed zit (zelfs dagen!). Ik ben meestal bedekt met modder, bloed van een val en ZWEET ... zoveel zweet! Ik ga niet liegen ... Ik heb misschien zelfs langs mijn been geplast! Laten we hier echte mensen worden, het gebeurt!

Dit is mijn derde jaar als ultra trailrunner, iets wat ik natuurlijk niet van mezelf had verwacht, ooit echt. Ik ben niet alleen een trailrunner. Maar ik ben net klaar Nike Air Vapormax Mens met mijn tweede honderd mijl race. Ik leef momenteel ook mijn dromen in het buitenland, in Nieuw-Zeeland van alle plaatsen! Zelfs mijn negenentwintigste zelf zou niet herkennen wie ik nu ben. Zie je, ik ben een klein stadje uit Colorado, ik heb gereisd, maar ik ben nooit van huis weggegaan. Ik ben nooit echt van sport geweest. Ik heb er nooit echt naar gekeken om mijn eigen doelen te bereiken. Uit wanhoop begon ik te rennen om mezelf uit deze put van wanhoop te graven.

Door te falen bij mijn eerste ultra-pogingen, maakte ik waardevolle vriendschappen en veroorzaakte iets in mezelf waar ik van ging houden en wist dat ik wilde blijven verkennen. Ik kwam rond het volgende hardloopseizoen terug met wraak en maakte af wat ik was begonnen. In de diepten van de duisternis van mijn honderd mijl bij Run Rabbit Run had ik een klein Nike Air Pegasus 89 Mujer geheimpje. Ik had een visum aangevraagd en gekregen om een ??jaar naar Nieuw-Zeeland te komen. Het was midden in de nacht, opkijkend naar de sterren, dat ik me realiseerde dat ik moest gaan.

Nu is het altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Het leven vindt een manier om ... je weet wel ... in de weg te staan. Het is een belangrijke andere in je leven, een werkpromotie, een overlijden in het gezin, een kapotte auto (in godsnaam, doe gewoon olie in je auto!). Het leek alsof ik nooit de trekker over zou halen en mijn droom zou waarmaken. De tijd drong, ik gebruikte mijn visum of liet het gaan. Er zou nooit een goed moment zijn, ik zou nooit genoeg gespaard hebben, de auto zou altijd kapot kunnen gaan en ik zou altijd nerveus en bang zijn om iets voor mezelf te doen. Dus besloot ik om het allemaal op het spel te zetten, de negatieve stemmen te vertellen om te zwijgen en de kans te grijpen! Ik kocht mijn enkele reis op mijn 31ste verjaardag.

Ik had vandaag een paar dingen op de takenlijst staan, maar niet veel. Ik had ook geen plannen. In plaats van wat tv te kijken of te winkelen en onnodig geld uit te geven, ging ik naar Battery Park en huurde een fiets!

Dus ze zeggen dat je nooit vergeet hoe je moet fietsen? Dit is waarschijnlijk waar, maar het is zeker een beetje raar om weer op het zadel te komen, vooral als je een een keer per jaar een soort meisje bent zoals ik. Ik Adidas Superstar Womens Floral reed van Battery Park tot ongeveer 110th Street voordat ik me omdraaide en terugreed - ongeveer een rit van 15 mijl heen en terug.

Ze zeggen dat je zou moeten tanken als je een zware training doet, maar ik denk niet dat ze een Corona en een hotdog bedoelen, waarvoor ik stopte.

Toen ik terugkwam, had ik nog steeds honger, dus ik had een kalkoenburger met wat broccoli en bruine rijst.