Vanmorgen werd ik vroeg wakker, vermeed het drama van vorige week door een taxi te nemen nadat ik 15 minuten op een uptown 4-trein had gewacht en Ashley en Rebecca ontmoette op 23 en 2. We renden naar beneden tot het in Bowery draaide, en renden toen naar de Brooklyn Bridge.
Mijn buik voelde een beetje rommelig toen we begonnen, maar ik kalmeerde het tot ik op de Manhattan Bridge was - op dat moment kon ik het niet meer kalm houden. Ik vertraagde het lopen om een ??deel van de brug te lopen en besloot uiteindelijk om het op te zuigen en Ashley en Rebecca bij te houden. Ik Adidas Zx Flux Mujer heb het gehaald tot we bij E. Houston en Bowery kwamen, toen ik besloot dat ik me veel minder angstig zou voelen als ik stopte in de Whole Foods-badkamer. Ik zei dat ze zonder mij verder moesten gaan, ik wist niet zeker hoe lang ik zou zijn.
Na een snelle pitstop kwam ik uit Whole Foods, gepompt voor de rest van mijn run. 6 beneden, 9 te gaan. Ik gooide een Gu en ging op weg naar de FDR. Ik rende het FDR-pad op tot 37th Street, waar het eindigde (score 1, West Side Highway-pad) en rende vervolgens naar 2nd Ave, en had weer een badkamer nodig. (Zucht.) Na badkamerstop # 2 at ik nog wat Gu en was ik klaar om de rest eruit te schudden. Ik had op dat moment al ongeveer 10 gedaan, dus ik werd gepompt dat ik dichterbij was dan niet en ik voelde me nog steeds goed. (De hele tijd was het enige waar ik last van had mijn maag. Daar vond ik het goed mee ...)
Ik loop meestal alleen, dus het Nike Air Max 1 Damen was geweldig om gezelschap te hebben en we zaten allemaal in hetzelfde tempo, wat erg leuk was.
(Als ik je nog niet heb verveeld, klik dan hieronder om meer te lezen :))

Ik probeerde te beslissen of ik mijn run in de sportschool zou be?indigen, waar ik hem zou kunnen strekken, of dat ik zou eindigen in de buurt van een metro. Ik besloot dat ik gewoon naar huis wilde, dus rende ik DE HELE WEG OVER 59th Street (zoals in, van 2nd Ave tot 11th Ave) en vervolgens van 11th naar 34th naar Penn Station, waar ik hinkend naar de metro sprong. Heb ik me helemaal uitgestrekt op het metroplatform terwijl ik wachtte? JEP! Niet zo erg zijn als de hel was belangrijker dan er niet uit te zien als een hulpmiddel. Ik was zo opgewonden dat ik mijn ouders meerdere keren belde om hen te vertellen dat ik 15 mijl heb gelopen!
Ik heb echt een hekel aan sokken, maar fatsoenlijke hardloopsokken maken een Nike Air Pegasus 83 Homme verschil. Ik draag meestal Feetures-sokken, maar ik heb deze Karen Neuburger-sokken geprobeerd die het bedrijf me heeft gestuurd. Ze waren een beetje dunner dan mijn Feetures-sokken, maar niet meer of minder comfortabel. Ik heb nog steeds een rare teennagel voor hardlopers op mijn rechtervoet, maar ik heb geen blaren!
Mijn vriendin Anna was 's middags in de stad, dus ik ontmoette haar bij Bubby's voor brunch, waar ik huevos rancheros kreeg.

Fit, Feel + Adjustability: Over het algemeen past dit pakket comfortabel. Het komt in slechts één maat, maar er zijn meerdere aanpassingsopties, net zoals een rugzakpack Adidas Zx 750 Hombre - over je borst, heupen, bovenaan het hoofdvak en langs je ribbenkast. De rugzak rijdt over het midden van je rug en de lumbale hydratatie-blaas helpt het gewicht dicht bij je zwaartepunt te houden zonder tegen je ruggengraat te botsen.
Hydratatie-opties: Er is een apart ritsvak aan de zijkant voor een lumbale hydratatie-blaas, die bij het pakket wordt geleverd.
Wat we zouden veranderen: het pakket is ontworpen zonder een platte bodem, dus als het vol is, kan het niet rechtop blijven staan. In plaats daarvan kantelt het naar voren, wat frustrerend kan zijn wanneer u het neerzet om toegang te krijgen tot uw uitrusting. Door zelfs een kleine hoeveelheid vlak oppervlak onderaan dit pakket toe te voegen, kunt u het pakket rechtop houden als het niet op uw rug ligt.
Koop CamelBak Sundower
Over het algemeen kan elk van deze pakketten Nike Air Max Command Dames worden gebruikt voor een verscheidenheid aan trail-avonturen, van een lange termijn tot een avontuur dat lagen vereist tot en met de nachtelijke expeditie. Degene die je kiest, hangt af van kleine details zoals zakken, pack-sluitingen en hydratatie-opties.