De laatste tijd loop ik minder. Het is niet omdat ik gewond ben of omdat ik niet wil vluchten. Het gaat over balans (soort van). Ik denk eigenlijk dat balans een mythe is en dat er een ander doel is dat we ons goed moeten voelen in hardlopen en leven.

Stel je een kookplaat voor met vier branders. De ene brander vertegenwoordigt uw familie, de andere vertegenwoordigt Adidas Yeezy Boost 350 Uomo uw vrienden, de andere is uw gezondheid en de andere is uw werk. Er is een theorie dat je, om succesvol te zijn, een van je branders moet elimineren, en om echt succesvol te zijn, moet je er twee elimineren omdat Nike Air Max 97 Herren je je niet op alle tegelijk kunt concentreren. Als je ze allemaal tegelijkertijd hebt ingeschakeld, krijg je waarschijnlijk een burn-out.

Ik heb veel nagedacht over balans, burn-out en hardlopen in mijn eigen leven omdat mijn man en ik ons ??eigen huis bouwen. Het is echt een uitdaging voor mijn lichaam, want 8-12 uur per dag lichamelijk werk is niet iets waar ik aan gewend ben, ook al zou ik mezelf als een atleet beschouwen, met een actievere levensstijl dan de meeste. Hardlopen, mountainbiken, krachttraining of wandelen zijn gemiddeld 6-10 uur per week echter heel anders dan thuis bouwen! Dit project maakt me op verschillende manieren sterker dan mijn gebruikelijke 'training' of training.

Daardoor zag mijn training er de laatste tijd anders uit. Waarom? Als ik zou proberen om de 6-10 uur per week aan trainingen te behouden bovenop de fysieke arbeid die ik doe bij het bouwen van het huis, zou ik mezelf uitputten. De waarheid is Adidas Zx Flux Donna dat de fysieke en emotionele stress wordt verhoogd, waardoor de trainingsbrander wordt afgewezen.

Als u zich in een seizoen bevindt waarin de dingen uit balans zijn of als u zich extra uitgeput voelt, en hardlopen niet zo prettig aanvoelt als vroeger, zijn er vier dingen die u in overweging kunt nemen als het gaat om burn-out en balans.

1. Stress komt uit verschillende bronnen in ons leven. Maak een inventaris van uw totale stressbelasting, zodat u uw training hierop kunt aanpassen. Als je een bepaald hardloopvolume probeert te behouden, ondanks hogere niveaus van fysieke of emotionele stress op andere gebieden van je leven, kan dit de reden zijn dat je je niet gemotiveerd voelt om bij te blijven. Je moet beslissen wat het beste voor Nike Air Pegasus 89 Donna je is, maar een hoge intensiteit of een hoog volume is misschien niet het beste in elk seizoen van je leven.

2. Wat je nu ook in het leven ervaart, is waarschijnlijk slechts voor een 'seizoen'. Misschien is het belangrijkste dat u voor uw training kunt doen, om u aan te passen aan het seizoen waarin u Nike Air Max 270 Donna zich momenteel bevindt, in plaats van te wensen dat het anders was. Welke andere voordelen biedt het huidige seizoen u? Voor mij, in plaats van mezelf in de maling te nemen omdat ik minder hardloop tijdens de bouw van het huis, concentreerde ik me op de andere manieren waarop ik sterker werd door een ander soort fysieke activiteit te doen. De hele dag dingen tillen en aan een dak werken is niet eenvoudig!

Zodra je dit Nike Air Max 270 Dámské pakket begint te vullen met uitrusting, zul je merken hoeveel opties er zijn voor organisatie, inclusief zakken in zakken [ideaal voor het verbergen van portemonnees Nike Air Max 200 Mens tijdens het reizen!]. Er zijn ook twee buidels aan weerszijden van het hoofdcompartiment voor extra hydratatie, kookfornuizen of lagen. Dit pakket voelt veel aan als een dagrugzak, want zo is het ontworpen ... maar fastpacking en epische avonturen lijken vaak erg op agressieve dagwandelingen, dus het klopt zeker.