Cafe?nehoudend slib ... klinkt heerlijk, toch ?! Ha. Het is een prachtige nectar van het Nike Air Presto Womens pad Goden die me vaker heeft bespaard dan ik wil toegeven, maar het is zeker niet iets waar ik van zou snacken, zoals mijn geliefde rijstkrispie-traktaties. Ik cre?er mijn versie van cafe?nehoudend slib door 2-3 Clif Shot Double Espresso Gels te mengen in een fles water van 10 ounce, en dan een mijl te besteden aan het gewelddadig schudden van het brouwsel [meestal een behoorlijk beetje frustratie + woede op die arme fles]. Dat is 200-300 mg cafe?ne in 10 gram ... om het zachtjes uit te drukken, het is effectief. Het kan ook de reden zijn dat ik drie dagen niet echt slaap na grote races waarbij ik meerdere flessen cafe?nehoudend slib naar binnen zuig ...

Natuurlijk ben ik een beetje metaforisch met de echte noodzaak van cafe?ne - het werkt voor mij, maar het is misschien niet jouw jam. Waar ik het over heb, is dat het een heel Nike Air Max 90 Hombre goed idee is om een ??"voor het geval het echt onvoorspelbare" snackvoorraad krijgt voor al je lange trailavonturen. Sla eerst die rijstkrispie-traktaties op, maar heb een back-upplan als hun duizelige stuitering van korte duur is. Zelfs als het alleen de rechte gels zijn die ervoor zorgen dat je braaksel wilt projecteren, heb het dan. Voor het geval dat! Je hebt het misschien maar elke vijfde keer nodig als je op pad bent, maar als je het daar hebt, krijg je die bubbel van comfort; als de smerige deken van een peuter die hij altijd bij zich heeft.

Ken je die persoon die er altijd is om je een kick in de broek te geven als je achterblijft (soms letterlijk)? Dat is je runabler ... of je actieve hardloopvriend! Elke runabler houdt van wat ze doen + ze houden van het feit dat je lijdt omdat ze je tot iets uitzonderlijk stoms hebben overgehaald. Laat ze dat goed verdienen!

Of u nu regelmatig met deze runabler van u loopt of slechts af en toe incheckt met trailverhalen of trainingsupdates, gebruik hun motivatie in uw voordeel! We zijn er allemaal geweest, lijden op het pad en dachten: "Hoe dacht die idioot dat dit een goed idee zou zijn? Oh, goed ... hij had 5 minuten nodig om die chagrijnige Adidas Zx Flux Mujer pees uit te rekken. Goed, ik zal dat doen! ". Zelfs als ze er niet zijn, maken ze je gek! Maar het wordt beter dan dat ... hoe zit het met die momenten waarop je door een strijd vecht en dan naar een verbluffende top komt? Voor mij gaat mijn geest meteen naar “Ik kan niet wachten om haar hierover te vertellen! Het was zo slecht, maar toen werd het beter! Ik ben zo blij dat ik het heb opgezogen om door te gaan ... kijk dit, dit is ongelooflijk! ", Waardoor ik gek op mezelf ben omdat ik weet dat mijn runabler die dwaze, gekke grijns krijgt zodra ik me dit verhaal herinner.

Toen ik afstudeerde, zocht ik banen in zowel D.C. als NYC, maar uiteindelijk vond ik een baan en bleef ik in D.C., waar ik het beleid van een klein nieuwsbriefbedrijf dekt. Zoals de meeste eerste banen, was het niet de beste en na een paar maanden ging ik verder Nike Air Max 720 met een baan die ik waarschijnlijk altijd als een van mijn beste banen zal beschouwen. Ik nam een ??baan als verslaggever bij Campaigns & Elections magazine. Twee jaar lang heb ik de ins en outs van de politiek besproken. (Het is een industrie van een miljard dollar per jaar - en dat is niet eens in de grote verkiezingsjaren.) Werken voor een niet-partijgebonden politiek tijdschrift was zo'n geweldige ervaring omdat ik zoveel leerde over politiek terwijl ik geweldige mensen ontmoette aan beide kanten van het gangpad.

Ik interviewde huidige en voormalige congresleden, huidige en voormalige partijleiders en bekende politieke adviseurs. Ik keek naar de politiek zoals anderen naar sport keken. (Hoewel, ik heb nog steeds heel mijn best gedaan om niet die gereedschapstas te zijn en niet te veel over politiek te praten met mensen van wie Adidas Zx 750 Damen ik wist dat het ze niet kon schelen.) Uiteindelijk raakte ik uitgebrand door politiek te behandelen en in DC te zijn, maar ik zal altijd een interesse in politiek en verkiezingsavonden voor CNN zal altijd een speciale plaats in mijn hart hebben. Terwijl ik naar CNN kijk, glimlach ik wanneer ik me realiseer dat ik een paar van hun panelleden heb ge?nterviewd.

Over de oranje kip? Ik had wat voor het avondeten nadat ik laat thuiskwam van de Junior League. Ik had er zin in gehad en wilde er echt voor kiezen om het zelf te proberen. Ik kwam tegen 11 uur thuis, dus besloot ik om wat bevroren groenten op te halen. Ik wilde de saus maken, maar ik zag wat bereide saus, dus daar ging ik voor. (Ik wil nog steeds proberen mijn eigen oranje kip te maken!)