Hoewel ik er niet aan twijfel dat modernere RD's zoals Kath, Heather en Anne zich richten op en zullen focussen op het eten van echt voedsel, van wat ik weet van RD's, hebben ze zich historisch gezien meer gericht op het tellen van calorie?n, vetarm voedsel en u vertellen wat u niet mag eten, in plaats van wat u wel moet eten.

Dit dient dus als een verklaring waarom u hier de komende maanden en jaren misschien wat meer voedingspraatjes over zult vinden. Maakt u zich geen zorgen: als ik eenmaal gecertificeerd ben voor gezondheidsconsulten, zal ik niet proberen mijn diensten Adidas Zx 750 Damen door uw strot te duwen. Ooit. Ik ben niet van plan op deze blog zoveel te veranderen; Ik ben van plan later een aparte site te starten die meer gericht zal zijn op voeding en gezondheidscoaching.

Ik moet de komende maanden zes gezondheidsgeschiedenissen voltooien (in feite mensen interviewen over hun gezondheids- en voedingsgewoonten in de praktijk voor mijn eventuele gezondheidsadvies), dus laat me weten of je ge?nteresseerd bent om als proefkonijn voor mij te dienen! Zo ja, dan kunt u mij e-mailen op theodora AT losingweightinthecity dot com.

Bodo's bagels zijn de must-have pre-run carb-snack en na een dag op de paden ontmoeten we elkaar graag voor koffie in The Mudhouse in Crozet, sjaalpizza en lokale brouwsels bij Crozet Pizza, en, als het mooi weer is, hop over naar Blue Mountain Brewery (vijf minuten rijden van de AT in Afton) voor uitzicht op de bergen en geweldige hamburgers en bier. De Nelson County Brew Trail slingert zich een weg in de buurt van Afton en is een favoriete bestemming voor mensen van heinde Nike Air Max 97 Damen en verre die lokale ambachtelijke bieren willen proeven, en we hebben Nike Air Max 1 Homme ook een paar fantastische wijnmakerijen in dit gebied, waaronder King Family Vineyard en Veritas. Na een lange dag buiten spelen op de paden, zijn mijn favoriete restaurants in de stad om uit te checken met mijn man Mas Tapas, Tavola (lekker Italiaans) en Continental Divide (haal de margarita's en Red Hot Blues-nacho's).

Crozet Running is de plek voor trailrunners in Charlottesville en de omliggende gebieden om hun schoenen, sokken en alle spullen die ze nodig hebben voor de weg of het pad te halen. Eigenaars John en Michelle Andersen zijn ultralopers en hebben in vier korte jaren een hechte community gecre?erd. Crozet Running sponsort lokale weg- en trail 5K's, een trainingsgroep van 50K, informele funruns, schoenendemo's, sprekers en yoga.
Aan wie deelnemen:
Charlottesville Area Trail RunnersCrozet werkt nauw samen met de Charlottesville Area Trail Runners (CATs), een Adidas Yeezy Boost 350 Donna levendige trailrunninggroep die de 50K trainingsgroep, Tuesday Night runs, een 50K "CATass" -run in de SNP co-sponsort, de CAT Summer Trail Series, de CATHalf Trail Halve Marathon en vrijwilligerswerk bij een hulppost op de Grindstone 100. De CAT's organiseren ook een nieuwjaarsdag "Resolution Rendezvous Run" waar CAT-lopers lopers van over de berg ontmoeten in Harrisonburg, VA bovenop Blackrock in de SNP .

Virginia staat bekend om zijn paden en ultralopende cultuur (het op één na oudste pad 100, Old Dominion 100, bevindt zich in Woodstock, Va, in de schaduw van het Massanutten-gebergte, ongeveer een uur naar het noorden). De Virginia Happy Trails Running Club (VHTRC) organiseert daar de Massanutten Mountain 100 en David Horton en Clark Zealand zetten de Beast Series-races op, waaronder Grindstone 100 en Hellgate 100K, ongeveer een uur ten zuiden van ons. Onze stad heeft het Nike Air Pegasus 89 Femme geluk om centraal te staan ??en we genieten van de kameraadschap die gepaard gaat met training en racen met hardlopers uit deze verschillende gebieden. Het beste van alles is dat we in een prachtige universiteitsstad wonen, vlakbij Washington, DC en Richmond, maar met de rust die het gevolg is van de nabijheid van de bergen. Kom langs en ren met ons mee!