Ik heb sinds woensdag (weet je, Aswoensdag) nagedacht over wat ik op zal geven voor de vastentijd. Met een Ierse vader en een Italiaanse moeder ben ik zeker katholiek Adidas Ultra Boost Damen opgevoed. Hoewel ik meestal niet alleen naar de kerk ga (ondanks de beste bedoelingen), beschouw ik mezelf nog steeds als katholiek en ben ik van plan om kinderen (ooit) tenminste christelijk, zo niet katholiek, op te voeden.

Hoe dan ook, in mijn zoektocht om 50 pond te verliezen, bezuinigde ik vrijwel alles wat ik op dat moment at, omdat het meeste weinig voedingswaarde had. Beboterde broodjes bij het ontbijt? Uit. Broodjes kipfilet voor de lunch? Uit. Kippenpad zie taxus voor het avondeten? Uit. Ik eet niet vaak meer wit brood / rijst / pasta. Ik eet niet zo vaak gefrituurd voedsel. Ik eet niet veel zuivel. Ik heb niet zoveel snoep. Ik heb al VEEL Nike Air Max 97 Mujer opgegeven.

Dus toen ik erover nadacht iets op te geven voor de vastentijd, had ik het eerlijk gezegd moeilijk. Er was niets waarvan ik dacht dat ik het realistisch kon opgeven zonder Nike Air Max 90 Uomo er bitter over te zijn. (Nadenken om iets op te geven voor de vastentijd terwijl PMSing HARD is, ja.) Ik dacht oorspronkelijk aan het opgeven van koffie, maar het opgeven van een 13-jarige verslaving leek een onoverkomelijke taak.

Vanmorgen heb ik besloten. Ik geef het op om suiker in mijn koffie te doen. Het is niet iets groots om op te geven, maar het is iets dat realistisch is en iets dat ik al een tijdje heb geprobeerd te doen, zonder falen. Vooral omdat ik Sweet ‘N’ Low nog steeds in mijn koffie doe. Ik wil zien wat het doen van dit laatste overblijfsel van alledaagse suiker met mij doet. (Als iets.)

Het is een jaar geleden dat ik de finishlijn Adidas Nmd Femme] van de Boston Marathon ben gepasseerd. Toen ik klaar was, begon ik in totale nederlaag te snikken. Wat ik enkele maanden later via bloedonderzoek zou leren, zou licht werpen Nike Air Max 2017 Womens op de vreselijke race die ik had. Maar op het moment, die dag in Boston - 18 april 2016 - had ik gefaald.

Keer terug naar toen ik besloot om iets langer dan 10 km en een halve marathon Nike Air Max 2017 Damen te proberen: winter van 2014 was ik van plan om de Grandmas Marathon in Duluth, Minnesota de volgende juni te racen. Door training reageerde mijn lichaam goed op trainingen, lange tempo-runs en over het algemeen de meeste kilometers die ik ooit in mijn leven had gemaakt. Ik was fit en klaar om te racen. Oma's rolden rond en ik had een geweldige dag. Ik rende hard en eindigde met een tijd waar ik trots op was. Ik dacht: ik kan dit marathon-ding doen. De kwalificatie voor Boston die dag maakte het een voor de hand liggende volgende marathonkeuze. Mijn plan was om de rest van 2015 op paden te lopen en in april 2016 naar Boston te gaan voor mijn tweede Adidas Ultra Boost Herren marathon.