ВИК Марковцы

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » ВИК Марковцы » Жизнь клуба » blessure daagde elke gram


blessure daagde elke gram

Сообщений 1 страница 2 из 2

1

De eerste dag liep ik een gemakkelijke 5 miler op een mix van rotsachtig terrein en enkele glooiende Nike Air Max Classic Bw Homme heuvels. Ik dacht dat de schoen buitengewoon goed presteerde tijdens deze run. Ik hield van het gevoel van hoe licht ze waren en hoeveel controle de grip gaf op het meer technische terrein. Met deze schoenen kon ik de paden met weinig respect bombarderen. Op een rustige zaterdagochtend kreeg ik een paar blikken van trailvrienden - ze moet snel zijn met die knalrode trappen!

De tweede run was een vlakkere koers die ongeveer 8 mijl bedroeg. Er waren niet te veel technische onderdelen aan deze run, alleen vlakke grindpaden en enkelspoor. In dit geval denk ik dat ik liever meer demping en minder tractie had gehad, maar over het algemeen voelde ik me nog steeds erg comfortabel. Ik kreeg deze keer geen uiterlijk, hoewel mijn vriend die me vergezelde grapte dat ze me sneller lieten kijken dan ik in werkelijkheid was!

Deze schoen is www.kopfsachederfilm.de gemaakt voor die dagen dat je technische paden wilt afleggen en je tenen licht wilt voelen. Ik voelde dat de beste eigenschappen van de schoen echt schitterden tijdens de eerste run, die veel rotsachtiger en onvoorspelbaarder was. De schoen bood geweldige controle en snelheid. Helaas maakten de schoenen me niet een hardlooprockster, maar ze zorgden ervoor dat ik me voor het eerst in een tijdje snel voelde!

Ik heb je voor het laatst verlaten na het ontbijt. 'S Morgens ging ik naar Katy's geweldige sessie over social media branding en een sessie over digitale fotografie, die ik live heb gepost. Na mijn tien kilometer rennen, ging ik dood voor de lunch. Ik had rond 10 uur een Luna-bar, maar ik kreeg er zelfs geen deuk van. Zoals je je misschien kunt voorstellen, is het eten op gezondheidsblogconferenties ... gezond. En geweldig. We Adidas Stan Smith Femme hadden twee verschillende salades voor de lunch.

Nadat ik had getweet: 'Gezond leven is 6 mijl in de ochtend en shots in de nacht', was Katy ge?ntrigeerd en kwam naar ons toe. Ik ben blij dat ze dat heeft gedaan, want ze is net zo leuk in het echt als op haar blog.

Alles met mate. Inclusief moderatie. We dansten tot na 1 uur 's ochtends en het was fantastisch. Ik mis iedereen al.

Ben je naar Fitbloggin geweest of ben je naar een andere blogger-conferentie geweest?

Ik ontmoette Darcy Piceu 4 jaar geleden, kort nadat ik naar Boulder, Colorado was verhuisd, maar had al lang eerder van haar gehoord. Ze was een van de beste ultra trailrunners in de sport en behaalde het podium (meestal op de 1e plaats) elke keer dat ze de lijn betrad. Een paar hoogtepunten: Darcy heeft 7 keer de Hardrock 100 Endurance Run gereden, waarvan de eerste Nike Air Max 97 Femme drie keer, ze won de Rocky Mountain Grand Slam (Bighorn, Hardrock, Leadville, Wasatch Front) en heeft meerdere Fastest Know Time (FKT) -routes opgezet. Ik kon het niet helpen, maar was een beetje een ster geraakt tijdens mijn eerste interactie met Darcy. Ik was uitgenodigd voor een hardloopwedstrijd voor meisjes die elke woensdag plaatsvond, en toen Darcy kwam opdagen, bereidde ik me onmiddellijk voor op een mogelijke trainingsdag ... omdat ik geen idee had of ik het zou kunnen bijhouden!

Toen we het noordelijke zijpad op Mt. Sanitas, Nike Air Pegasus 89 Womens ik kreeg de kans om met Darcy te praten. Mijn angstniveau normaliseerde toen ik me realiseerde dat ze gewoon een hardloper was die op zoek was naar een knaller op de paden. Tegen de tijd dat we klaar waren met de run, leerde ik veel meer over Darcy en hoe ze veel herkenbaarder was dan hoe ik me oorspronkelijk manifesteerde.

Ik wilde Darcy interviewen om mensen een kijkje te geven in haar dagelijkse leven en achtergrond, in plaats van haar alleen te kennen als een professionele ultrarunner. Veel mensen (waaronder ikzelf) zien deze noppen op races en in de media en plaatsen ze in een 'superheld'-doos van onbetrouwbaarheid. We mogen niet. Ieder van ons heeft veel meer, en voor Darcy is atleet zijn slechts een deel van wie ze is.

0

2

For the lady asking about pig roast Royton, hog roast Leek, hog roast Farnham, hog roast Leeds, hog roast Chatteris, hog roast catering Sidmouth, hog roast catering Swallownest, hog roast catering Bentley, pig roast Romsey, pig roast Giffnock, hog roast Frimley, hog roast catering Sandiacre, pig roast Bonhill, pig roast Lydney, pig roast Kirkcaldy,  I highly suggest this pig roast Annfield Plainfor pig roast Codsall, hog roast Minehead, pig roast Paisley, pig roast Durham, hog roast catering Whitburn, hog roast Brighton, pig roast Harpenden, hog roast Ayr, pig roast Northern Ireland, hog roast Stonehaven, pig roast Salisbury, hog roast Bodmin, hog roast Baldock, hog roast catering Kingsteignton, pig roast South Normanton, is good as well. See More Highest Rated Pig Roast Of 2021 eb597b4

0


Вы здесь » ВИК Марковцы » Жизнь клуба » blessure daagde elke gram